Bătaie mare pe lotul 2 din autostrada Timișoara – Moravița. Nu mai puțin de zece firme și asocieri de firme se bat pentru contractul de construire a acestei părți de autostradă.
Căștigătorul acestui contract (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) va avea la dispoziție 4,23 miliarde de lei (fără TVA) și 36 de luni (12 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui lot cu o lungime de 33,49 km.
Contractul prevede inclusiv construcția pe traseul noului lot de autostradă a 19 structuri, printre care un pod de peste CF124 (Timișoara-Reșița și DN58B), în lungime de 560 de metri.
La termenul limită au fost depuse 10 oferte pentru construcția lotului 2, Jebel- Moravița, al autostrăzii Timișoara – Moravița (A9). Acestea sunt:
PORR CONSTRUCT SRL (Romania);
Asocierea STRABAG SRL – CONSTRUCTII ERBASU SA (Romania);
WEBUILD SPA – MILANO (Italia);
Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) – PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Ucraina – Romania);
Asocierea DANLIN XXL SRL (lider) – ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI SRL –– GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD (Romania – Bulgaria);
Asocierea DRUMURI SI PODURI BANAT S.R.L. – MAXAGRO CENTER SRL (Romania);
KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia);
KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia);
Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – Romania);
Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia).
Pe traseu vor mai fi construite două spații de servicii tip S3, două parcări de scurtă durată, un Centru de Întreținere și Coordonare (CIC), lăngă Nodul rutier Moravița, două noduri rutiere (Nod rutier DN58B Voiteg și Nod rutier Moravița).
În fiecare spațiu de servicii și în parcările de scurtă durată se va asigura infrastructura necesară pentru construcția ulterioară a minimum 6 stații de încărcare rapidă pentru autoturismele electrice.
Comentarii prin facebook