Municipalitatea timișoreană a scos la licitație un contract cadru cu valabilitate pe patru ani, prin care dorește desemnarea unei firme care să se ocupe cu demolarea și neutralizarea diferitelor obiective din oraș. Vizate sunt inclusiv chioșcurile și terasele considerate ilegale, bannere, construcții ilegale. Iar suma oferită e mai mult decât generoasă!
Conform documentației de pe SEAP, în baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente care se vor încheia, se vor executa lucrări de demolare și eliberare a bunurilor rezultate din evacuări, demolare imobile şi alte construcţii, manipulare, transport, neutralizare, depozitare și valorificare deșeuri pe raza municipiului Timișoara, în conformitate cu cerințele din cadrul documențatiei de atribuire. Se va încheia câte un contract subsecvent odată la 12 luni sau în functie de necesitățile primăriei și de fondurile alocate.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 8.124.000 lei. Suma totală oferită este de 32,5 milioane de lei.
”Obiectul achiziției publice îl reprezintă execuția și recepția lucrărilor de demolare și eliberare a bunurilor rezultate din evacuări, demolare imobile şi alte construcţii, manipulare, transport, neutralizare, depozitare și valorificare deșeuri în scopul aducerii la îndeplinire a dispoziţiilor Primarului privind demolarea clădirilor aflate în proprietatea Municipiului Timişoara, eliberarea domeniului public de construcţii, chioşcuri, rulote, panouri publicitare, bannere, terase sezoniere şi alte obiecte de orice natură amplasate ilegal, prin desfiinţare sau ridicare, precum şi asigurarea bazei logistice în punerea în executare a sentinţelor judecătoreşti având acelaşi obiect precum și aducerea la standarde de funcționare, siguranță și exploatare a imobilelor aflate în administrarea Municipiului Timișoara și a Statului Român , a infrastructurii din incinta lor. În acest sens, Primăria Municipiului Timișoara dorește atribuirea unui acord cadru cu 1(unu) singur operator economic, privind achiziţionarea lucrărilor de demolare și de eliberare a bunurilor rezultate din evacuări, demolare imobile şi alte construcţii manipulare, transport, neutralizare, depozitare și valorificare deșeuri pe
raza municipiului Timișoara, conform legislaţiei în vigoare și în conformitate cu cerințele documentației de atribuire. Durata acordului-cadru de execuție lucrări este de 4 ani. Frecvența: În baza acordului-cadru de execuție lucrări se vor încheia contracte subsecvente estimând că vor fi anuale sau ori de câte ori este nevoie în funcţie de necesităţile apărute. În urma finalizării procedurii de achiziţie se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, cu o durată de maxim 4 (patru) ani, începând de la data semnării lui de către ambele părţi şi terminând la expirarea perioadei calendaristice sau epuizarea valorii sale”, conform dosarului de licitație.
Tipurile de lucrări solicitate prin Caietul de sarcini sunt:
- a) Lucrări de demolare imobile și alte construcții;
- b) Lucrări de evacuare;
- c) Lucrări de manipulare, transport, neutralizare şi depozitare deșeuri;
- d) Lucrări de valorificare deșeuri.
Până de curând echipele puse să demoleze ce nu era în acord cu primăria erau, de obicei, cele de la Colterm, oamenii companiei de termoficare devenind de multe ori ținta reproșurilor celor ”demolați”.












































Comentarii prin facebook