Primele măsuri de digitalizare a operațiunilor de lucru cu cetățenii la Primăria Timișoara sunt primite cu succes de beneficiari, susține primarul Dominic Fritz. A fost prima dată autorizarea online a circulației vehiculelor cu tonaj mare, a urmat eliberarea certificatului fiscal.
”De săptămâna asta, eliberăm instant, pe mail, certificatul fiscal pentru bancă, Rabla sau panouri fotovoltaice. Imediat după ce completați formularul online. Am automatizat această procedură pentru mai multe cazuri, ca timișorenii și firmele să obțină cât mai rapid aceste acte”, spune Fritz.
De real succes se dovedește a fi autorizarea online a circulației vehiculelor cu tonaj mare. Doar două din 250 de solicitări au mai fost făcute la ghișeele de la primărie.
”De două săptămâni, am introdus și autorizarea online a circulației vehiculelor cu tonaj mare, care tranzitează orașul. Din peste 250 de solicitări, doar două au mai fost depuse la Camera 12, restul s-au făcut online de acasă sau de la birou. Cei care plătesc cu cardul primesc autorizația în câteva minute. În plus, fiecare document are un cod QR pentru verificarea rapidă pe teren”, mai spune Fritz.
Pe lista marilor cuceriri digitale, el amintește și digitalizarea arhivei. ”Lucrăm și la a doua etapă a digitalizării arhivei. Cu doi ani în urmă am digitalizat toate autorizațiile de construire emise în ultimii cinci ani. Acum digitalizăm încă 500 de cutii de documente, cele mai vechi sunt din anii `50 (!)”, încheie primarul.












































Comentarii prin facebook