Vremea umedă și rece din ultima perioadă a influențat și șantierul de pe drumul județean care leagă Centura de Ocolire a Timișoarei și nodul de urcare pe autostrada A1 de la Giarmata. Constructorul intervine cu utilaje pe șenile și efectuează o serie de lucrări ce pot fi realizate și în astfel de condiții meteo.
Liderul Consiliului Județean Timiș, Alin Nica, a efectuat marți o vizită pe șantierul de extindere la patru benzi a șoselei. Constructorul montează tuburi de podețe, decopertează și umple cu balast casetele realizate pentru cele două benzi noi de circulație. Conform reprezentanților acestuia, ar avea nevoie de aproximativ 30 de zile de condiții climaterice favorabile pentru a aduce întreg tronsonul la nivel de balast, pasul următor va fi turnarea betonului stabilizat, atunci când temperatura o va permite.
Se estimează că șoseaua va fi dată în trafic pe patru benzi, pe tronsonul dintre Centură și A1, cel târziu în luna septembrie a acestui an.
Nica a discutat și despre situația celui de-al doilea tronson, de la ieșirea din Timișoara și până la intersecția cu Centura, prin Dumbrăvița. În acest caz, toate părțile implicate, inclusiv Primăria Timișoara, trebuie să se pună de acord, într-o viitoare ședință de lucru, asupra modului în care se va proceda cu stâlpii destinați troleibuzelor. Astfel, pe parcursul anului acesta se va putea interveni și în Dumbrăvița.
Alin Nica a dorit să se asigure la fața locului că nu există probleme majore care să pună în pericol ducerea la bun sfârșit a lucrării. Dincolo de unele situații ridicate de îngroparea rețelei electrice, dar și de dimensiunea sensului giratoriu din Giarmata, care ar putea genera unele dificultăți de ordin tehnic, lucrarea nu întâmpină blocaje.
Comentarii prin facebook