Primăria digitală din noua administrație timișoreană costă un milion de euro lunar pentru produs hârtii și utilizare a acestora. Municipalitatea a publicat pe SEAP anunțul de licitație prin care se caută o firmă care va primi 3,9 milioane de lei pentru a se ocupa de printarea, copierea sau trimiterea prin… fax a documentelor instituției.
Suma de 3,96 de milioane de lei va fi acordată de primăria Timișoara pentru plata serviciilor de imprimare, copiere, fax și scanare documente pentru administrația locală. Anunțul de licitație a fost publicat, iar firma câștigătoare va beneficia de un prim contract pe un an de zile, urmând ca în următorii ani să fie încheiate alte contracte subsecvente.
”În baza acordului-cadru și a contractelor subsecvente vor fi prestate servicii de management pentru imprimare, copiere, fax și scanare documente, în conformitate cu cerințele documentației de atribuire.. Se vă încheia un Acord Cadru cu un singur operator economic în baza căruia vor fi prestate management pentru imprimare, copiere, fax și scanare documente, în conformitate cu cerințele documentației de atribuire. Durata acordului-cadru: 36 luni.Frecvenţa: În baza acordului-cadru se vor încheia contracte subsecvente o dată la 12 luni, sau ori de câte ori este nevoie în funcţie de fondurile alocate”, se spune în anunțul de pe SEAP.
Comentarii prin facebook