Turcii de la Bozankaya s-au apucat de asamblat noile tramvaie galbene ale Timișoarei/VIDEO

Dorința actualei administrații a Timișoarei, de a avea tramvaie noi, dar vopsite în galben și nu în violet a devenit realitate. Deocamdată doar la uzina Bozankaya din Turcia, acolo unde a început construcția următorului lot de 17 tramvaie noi, care vor circula pe șinele orașului.

E confirmat, tramvaiele care vor ajunge în noul lot la Timișoara, de la uzinele Bozankaya, nu vor mai fi violete, așa cum ne-am obișnuit să fie colorate mijloacele de transport în comun aflate în prezent în circulație. Vor fi galbene, așa cum a decis conducerea primăriei și cum erau în alte vremuri. Imaginile prezentate de viceprimarul Ruben Lațcău de la uzina din Turcia, care arată operațiunile de asamblare a tramvaielor din următorul lot care va ajunge la Timișoara, ne prezint tramvaie vopsite în galben.

Finanțarea va fi asigurată prin PNRR.

”Alte 17 tramvaie ultra-moderne ajung la Timișoara până la finalul anului. Toată flota de transport public – tramvaie, autobuze, troleibuze – e înnoită cu o finanțare record de 75 de milioane de euro pe care am câștigat-o pe PNRR.”, a anunțat Lațcău.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

13 comentarii pentru acest articol

Poli 21 a spus: (aprilie 20th, 2024 at 17:28 )

Niciodata in Timisoara nu au existat mijloace de transport in comun ( troleibus, tramvai, autobus) vopsite galben cu negru.

Daniel a spus: (aprilie 20th, 2024 at 17:57 )

Cea mai mare realizare a acestei administrații este schimbarea culorilor mijloacelor de transport în comun. Trebuia cumva să își pună maestrul Fritz amprenta și pe achiziția asta așa că a luat decizia de schimbare a culorilor. La cumpărarea de stații de reîncărcare pentru autobuzele electrice nu s-a gândit pentru că e un detaliu mai puțin important. În schimb achiziția de stații de autobuz la prețuri umflate la care se adaugă consultanța de rigoare era o prioritate iar acestea nu sunt deloc practice.

Dominic Fritz, de ce nu porți bască? a spus: (aprilie 20th, 2024 at 23:10 )

Culori de iritare: roșu pentru tauri, galben pentru proști.
Când economia a luat-o la vale, iar lumea stă pe un butoi cu pulbere, culorile tramvaielor devin la fel de importante ca subiect de discuție cum era odată sexul îngerilor. N-am priceput niciodată ce semnificație mistică daco-romană are culoarea violet, care nu-i culoarea orașului, ci a unei echipe de football, una dintre mai multele. Ce impact pozitiv asupra dezvoltării orașului ar avea culoarea violet, nu prea e clar. Nici cât de periculoasă e cea galbenă.

Daniel a spus: (aprilie 20th, 2024 at 23:39 )

@ Dominic Fritz cu sau fără bască
Dacă culoarea nu are importanță de ce a schimbat-o? Putea să o lase așa cum a fost, adică violet. Că a fost luată după echipă nu mai contează acum dar ceea ce a fost important pentru maestrul Fritz este să impună ceva ca să vadă lumea cine este șeful. Astfel se procedează când e un nou șerif în oraș ca să conștientizeze lumea acest fapt, cam ca în legenda lui Wilhelm Tell numai că la alegeri DoNimicul va păți exact ca în legendă. Eu cred că violetul deranjează prostănacilor, lucrul care poate fi confirmat de Geoană. Acum urmează Fritz să-i calce pe urme.

Dan a spus: (aprilie 21st, 2024 at 07:33 )

Arata mult mai bine galben negru decat violet.

Gigi de la sculărie a spus: (aprilie 21st, 2024 at 09:42 )

Mari meseriași și ăia care spun că nu au fost mijloace de transport galbene în Timișoara. Ori sunt născuți după ultima ploaie , ori acum au aterizat sau venit cu pluta in orașul ăsta . Aș fi curios cât la sută din timișoreni țin cu Poli de țin morțiș la alb-violet . Că dacă s-ar aplica principiul ăsta ,după cei care comentează aiurea pe aici , ar trebui vopsite mai nou în alb-albastru , culorile echipelor din Craiova .

Baluba a spus: (aprilie 21st, 2024 at 12:34 )

Pentru toți născuții de după 1990!Tramvaiele erau vopsite în galben cu dungă neagră,era culoarea tramvaiștilor!

Daniel a spus: (aprilie 21st, 2024 at 14:56 )

@Baluba
Și ce contează ce culoare au avut? Așa au fost și albastre la un moment dat. Când a preluat primăria Fritz mijloacele de transport aveau deja o culoare specifică care trebuia să fie adoptată și pentru comenzile noi, asta dacă cât de cât te duce capul. Altfel te pui și schimbi culoarea ca să ai cu ce te lăuda, bineînțeles fără să faci o dezbatere pe tema asta.

Dan A. a spus: (aprilie 22nd, 2024 at 08:24 )

Ieri stateam la semoafor la Popa Sapca sa traversez spre Unirii, si din stanga a venit un autobuz articulat, nou, galben, si am fost placut surprins de cat de bine arata. Imi amintesc de inceputul anilor 2000, cand am vazut primul autobuz alb-violet. Arata prost, probabil pentru ca violetul nu arata bine langa negru, si autobuzele si tramvaiele au mult negru (geamuri, usi, roti).
Toate astea sunt de fapt chestie de gusturi personale, unora le place verde/roz, de exemplu, sau, cum zicea Henry Ford, „masinile mele pot avea orice culoare, atata vreme cat culoarea aceea e negru”.
Ce nu e chestie de gusturi e hotararea de a schimba culoarea mijloacelor de transport, n-a fost niciodata alegerea cetatenilor de rand. O discutie initiata de securistii PNL-isti care continua si se aprinde exponential inainte de alegeri. Eu cred ca administratia Fritz e de fapt buna, daca astea sunt criticile majore: culoarea mijloacelor de transport, de ce si-a luat casa (parca a fost 300.000€, acum unele ziare au plusat la 400.000), de ce e sotia chinezoaica, de ce a vopsit piste de biciclete pe strada unde locuieste.
O discutie serioasa despre utilitatea autonomiei pe baterii a tramvaielor n-am avut. De ce o fi cerut Robu insistent sa fie de 100km? Sau despre insistenta de a face metrou in orasul facut pe mlastina. Sau daca ne trebuie vaporase. Sau daca ne trebuie Podul Jiul. Nici un sondaj de opinie.

Daniel a spus: (aprilie 22nd, 2024 at 10:43 )

@DanA
Nu are rost să mai ascunzi că ție ți-ar plăcea ca mijloacele de transport să fie în culoarea curcubeului. Astea fiind spuse tu habar nu ai de ce trebuie mai multe poduri și pasaje în oraș și anume că Bega și terasamentul șinelor plus Gara de Nord tren întrerup inelele de circulație iar acestea ajung să concentreze traficul în puncte de gâtuire. Robu a avut și el marotele lui dar dacă le trecem în revistă nu au fost niciodată îndreptate împotriva cetățenilor iar acesta nu s-a îmbogățit din asta, lucru care nu poate fi spus și despre maestrul Fritz care din șomer a ajuns posesor de vilă pe Eneas. Nevastă chinezoaică cu post la ONU nu este o coincidență așa de nevinovată cum cred unii că doar nu oricine din China este propus la ONU știind cum merg lucrurile acolo. Când tragi linie vei ajunge la concluzia că până la urmă nu este o mare diferență între cei doi iar interesul economic al cetățeanului și confortul primează, lucruri mai puțin importante pentru maestrul Fritz.

@Daniel@Dominic de ce porți ... a spus: (aprilie 22nd, 2024 at 11:23 )

1) Fritz a schimbat culoarea ca să se mire proștii.
2) Ești sigur dă Dominic Fritz în persoană a schimbat culorile?
3) Noile culori îl avantajează de fapt pe Robu: galbenul feței și negrul pletelor în vânt.
4) De ce nu lași ziarul ăsta în pace? Du-te-n … !!!

Opriș Nutiu a spus: (aprilie 22nd, 2024 at 14:20 )

Pe strada mea, circulă tramvaie: 4, 7 și 8. ZGOMOTUL produs diferă funcție de uzură. Cel mai urât fac vreo câteva „noi” . Propun ca banii de vopsea să fie cheltuiți pe REDUS URUITUL care nu ține cont de culoare, doar de confortul riveranilor. Mulțumesc.

Un USR-ist a spus: (aprilie 23rd, 2024 at 07:57 )

Danieluț, iar te bagi în seamă.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Fidelity by Iulius Mall

Politica vezi arhiva Politica

Jurnal de campanie (13). S-a mai spart o conspiraţie. Cristopher Cîrpaci chema clanurile alături de Nicolae Robu încă din urmă cu doi ani

Eliberarea străzii Cezar, dar mai ales îndemnul lui Cristopher Cîrpaci adresat coetnicilor săi pentru a-l vota pe Nicolae Robu a fost doar o strategie de campanie electorală a lui Dominic Fritz elaborată de Ocultă împreună cu clanurile ţigăneşti. Acesta a fost „verdictul” dat de cei care se hrănesc cu conspiraţii şi lupte cu statul paralel....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Jurnal de campanie (13). S-a mai spart o conspiraţie. Cristopher Cîrpaci chema clanurile alături de Nicolae Robu încă din urmă cu doi ani
isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

Flavius Biea câştigă la Craiova centura WBC Continental Latino

Campion mondial IBA World, timişoreanul Flavius Biea a fost cap de afiş, alături de Ronald Gavril vineri seara la Gala Boxing Fighting Championship 5, desfăşurată îm Sala Sporturilor din Craiova. Flavius, pugilist de 34 de ani, cu 24 de victorii înaintea acestei partide şi o singură înfrângere, l-a întâlnit pe experimentatul argentinean de 29 de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Flavius Biea câştigă la Craiova centura WBC Continental Latino
Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

Interes enorm din partea timişorenilor pentru Garry Kasparov şi „Provocările Lumii Moderne”/FOTO

Un dialog de excepţie, ce s-a bucurat de un interes major. Un eveniment marca UPT care a umplut Teatrul Naţional. În urma interesului extraordinar manifestat pentru conferința „Tech Talks by UPT”, Universitatea Politehnica Timișoara a ținut să ofere timișorenilor un eveniment special, dedicat exclusiv dialogului cu Garry Kasparov, sute de admiratori ai legendarului simbol al...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Interes enorm din partea timişorenilor pentru Garry Kasparov şi „Provocările Lumii Moderne”/FOTO
dermaskin-orizontal

Economic vezi arhiva Economic

autostrada belgrad

Proiectul autostrăzii spre Moravița, studiu de fezabilitate în iunie. Va avea legătură în Serbia?

România se va putea apuca, în curând, de realizarea autostrăzii care va lega Timișoara de granița cu Serbia, singura problemă este că nu se știe dacă va avea la ce să se ”lege” de partea cealaltă. Sorin Grindeanu spune că există un acord, la nivel de state, pentru continuarea și pe partea sârbă a autostrăzii....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Proiectul autostrăzii spre Moravița, studiu de fezabilitate în iunie. Va avea legătură în Serbia?

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Un nou weekend efervescent, cu evenimente pentru întreaga familie vă așteaptă la Iulius Town Timișoara. La Retro Parada vei descoperi 10 mașini de colecție, iar în cadrul Florall – Festivalul Artei Florale sunt pregătite aranjamente realizate din mii de flori. În Iulius Town sunt pregătite și provocări pentru copii: la Caravana Dințișorului își pot învinge...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Retro Paradă cu mașini din anii `20, festival cu mii de flori, Caravana Dințișorului și teatru de păpuși, în weekend, la Iulius Town
Ideea picnicului organizat în parcul din zona Dacia va fi repetată, de această dată în parcul Pădurice. Organizația de Management al Destinației Timișoara, în colaborare cu Asociația Patronală Horetim, organizează un nou eveniment în aer liber pentru toate vârstele. Picnic Atipic va avea loc duminică, 19 mai, între orele 11:00 și 15:00, când timișorenii sunt invitați...
Citeşte tot articolul Citeste articolul În parcul Pădurice va avea loc un nou Picnic Atipic
Un nou drum județean, parte a ”centurii mici” de ocolire a Timișoarei face un pas înainte spre modernizare. Consiliul Județean Timiș a semnat contractul de realizare a studiului de fezabilitate pentru porțiunea de drum care leagă Moșnița Nouă de Ghiroda. DJ595E Moșnița – Ghiroda este parte a centurii de drumuri județene, o alternativă la centura...
Citeşte tot articolul Citeste articolul CJ Timiș a semnat contractul de realizare a studiului de fezabilitate pentru modernizarea drumului dintre Moșnița și Ghiroda
Muncitorii celor de la UMB se mișcă, pe șantierul Centurii Sud, ca furnicile, iar aceasta se vede efectiv pe șantier. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a vizitat vineri șantierul, acolo progresul fizici a ajuns la aproape 85 la sută din total, iar termenul final, adică luna iulie, va fi, cel mai probabil, anticipat, centura urmând să...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pe Centura Sud lucrurile merg strună. Termenul de finalizare a lucrărilor ar putea fi devansat
Dumbrăvița continuă să fie una dintre cele mai scumpe localități din România, ocupând primul loc în Timiș, dar și locul cinci la nivel național. O analiză realizată de imobiliare.ro arată că la Dumbrăvița sunt cele mai scumpe locuințe din periurbanul timișorean, în timp ce la Sânmihaiu Român ar fi cele mai ieftine, dar trebuie spus...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreți casă frumoasă, cu curte în periurban? Pregătiți banii, la Dumbrăvița e cel mai scump, la Sânmihaiu Român e considerat cel mai ieftin
Primăria Timișoara anunță o nouă victorie în lupta cu garajele ”gazdă” pentru murături și biciclete vechi. Municipalitatea a anunțat că a reușit amenajarea a 100 locuri de parcare noi, în zona Lipovei. Acestea au fost amenajate pe locul vechilor garaje. Astfel, pe strada Silistra, la intersecția cu strada Verde, după demolarea a 16 construcții, au...
Citeşte tot articolul Citeste articolul În zona Lipovei au fost amenajate 100 de locuri de parcare după demolarea unor vechi garaje
Aleșii PSD (și nu numai) nu se lasă și convoacă o nouă ședință de plen a Consiliului Județean Timiș pentru împărțirea banilor alocați pentru reparațiile de drumuri județene. La precedenta ședință, luni, proiectul a picat la un singur vot, iar inițiatorii au acuzat conducerea instituției că ar fi manipulat ”tehnic” votul, nu toate opțiunile fiind,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mai încearcă o dată. Consilierii județeni, plus PNL, au convocat un nou vot pe modul de alocare a banilor pentru drumurile județene
Top