Piatra cubică de pe mai multe străzi din Timișoara va fi scoasă și va ajunge în Piața Unirii, pentru a completa pavajul. Consilierii locali n-au avut prea mari întrebări legate de proiectul referitor la „modernizarea străzilor din piatră cubică”. Operațiunea va scoate din bugetul local peste trei milioane de euro.
Pietonala cu asfalt, modelul preferat in continuare de primarie / FOTO
Patru noi străzi pietonale, cu asfalt și ceva piatră pe margine: asta propune Primăria Timișoara, în viitorul nu foarte îndepărtat. Modelul poate fi văzut deja pe o bucată din strada Augustin Pacha. Pentru celelalte trei se așteaptă încă aviz de la Direcția de Cultură.
Utilaje de 20 de milioane de euro pentru reparatii de drumuri cu asfalt reciclat
Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara nu va mai fi nevoită să apeleze la firme private pentru reparații la drumurile din subordine. DRDP va putea interveni cu forțe proprii, după ce va primi zece utilaje care permit reutilizarea asfaltului deja existent pe şosea. Licitaţia pentru achiziţia acestora este în desfășurare.
Realizare de secol XXI: 10 kilometri de drum judetean, asfaltati pentru prima data in 2015
Încă un drum județean arată, în sfârșit, ca în secolul XXI. Acesta leagă comunele și satele din Lunca Timișului de Lugoj, iar ultima sa porțiune de coșmar, între Ohaba Lungă și Racovița, a fost asfaltată în sfârșit. Panglica a fost tăiată, la figurat, de președintele CJ, Titu Bojin, care l-a ironizat pe primarul Nicolae Robu.
Bd. Take Ionescu intra in lucru! Se vor face mai multe locuri de parcare
Una dintre cele mai circulate artere din Timișoara va intra în reorganizare. Primarul Nicolae Robu anunță că Bulevardul Take Ionescu urmează să fie reamenajat, astfel încât să existe mai multe locuri de parcare, dar și un strat de asfalt nou-nouț. Traficul nu va fi închis în totalitate pe perioada lucrărilor.
Din decopertare in decopertare, spre asfaltarea finala / FOTO
Traficul pe strada Cluj, dar și pe Circumvalațiunii sau în alte locuri din oraș, se desfășoară foarte greu în ultima perioadă. Mașinile stau bară la bară, iar șoferii sunt cu nervii întinși la maximum. Totul, spre scopul final: asfaltarea de toamnă. O problemă ar fi însă la intersecția Bd. Rebreanu cu strada Arieș.
Pista de biciclete spre Serbia a fost asfaltata pe sapte kilometri
Primii șapte kilometri ai pistei de biciclete care pleacă de la Podul Modoș spre granița cu Serbia au fost turnați în această vară. Traseul final va avea 37 kilometri, costă aproape 2,4 milioane de euro și va fi gata în primăvara anului viitor.
Mici, bere si carute, la inaugurarea a 400 metri de asfalt pe strada Vasile Balmus / FOTO
Încă 433 de metri de stradă asfaltată, mici și bere pentru muncitorii care au lucrat aici. Ca bonus, o căruță întoarsă din drum de un polițist local, dar și mai multe solicitări ale locuitorilor din zonă, nemulțumiți de unele amenajări și de arborii netăiați. Toate acestea s-au petrecut vineri, pe strada Martir Vasile Balmuș, în cartierul Soarelui, proaspăt asfaltată.
Primaria toarna asfalt pe strazile de pamant si are liniste cel putin patru ani
Primăria pune ciment și pietriș pe străzile de pământ, iar apoi toarnă un strat subțire de asfalt.. E soluția cea mai ieftină. În plus, spun reprezentanții PMT, e garantată până la șase ani, în funcție de trafic, și nu e nevoie de lucrări de întreținere. În următoarea perioadă vor avea parte de acest tratament străzile din spatele magazinului Selgros. Operațiunea costă 1,8 milioane de lei și va fi executată de firma Confort.
„Cooperativa «Munca in zadar»” pe strada 1848 din Timisoara
Bătaie de joc pe bani publici pe strada Anul 1848, asfaltată în întregime după ani de aşteptări şi promisiuni deşarte. Lucrarea de asfaltare s-a încheiat marţi, dar bucuria locuitorilor din zonă n-a durat nici 24 de ore.
Primaria a plantat brazi pe strada… Brazilor
Se poate și fără palmieri! Primăria a dispus plantarea a 41 de brazi pe o stradă recent transformată dintr-un drum de pământ într-unul asfaltat. Drumul are 150 de metri, se află în zona Lipovei și se numește… strada Brazilor. De unde și ideea primarului Nicolae Robu de a planta aici brazi, nu plopi cum se dorea inițial.
Pe motiv de asfalt, Robu recunoaste ca a gresit estimarea pentru ruta ocolitoare
Primarul Nicolae Robu declara că, la începutul lunii mai, şoferii vor putea folosi ruta ocolitoare pentru evitarea zonei Michelangelo. Luni și-a reconsiderat poziția și a recalculat: acum, susține că specialiștii care i-au oferit estimările nu au luat în considerare faptul că primăria ar dori şi… un strat de asfalt peste tarla!