Primăria Timișoara vrea să prezinte populației informațiile legate de activitatea desfășurată prin intermediul dezvoltării aplicațiilor deja realizate la nivel de concept. Iar pentru aceasta apelează la voluntari… cu contract de două ore pe zi. Nu se ştie cu cât va fi remunerat voluntariatul.
Se caută voluntari care să facă treabă pentru primărie, ei vor ”permanentiza digital relația cetățean-primărie”. Municipalitatea timișoreană caută IT-ști care să presteze pentru instituție și care să ducă la alt nivel câteva dintre modulele nou create pe portalul primariatm.ro. E drept, aceștia nu vor fi chiar voluntari, ei vor avea contract pe șase luni, care se va prelungi automat pe încă șase luni, și care prevede ca persoana să lucreze zilnic două ore la site-ul primăriei.
”Lansăm un apel către IT-iștii din Timișoara de a ajuta în calitate de voluntari în administrația locală timișoreană. Lucrăm de curând la conceptul câtorva soluții de IT pentru informarea cetățenilor și pentru o relație cat mai transparenta cu ei: covid19.primariatm.ro, transparenta.primariatm.ro, buget.primariatm.ro, data.primariatm.ro. Aceste concepte trebuie permanentizate operațional și trebuie conectate funcțional în concepte care sa permanentizeze digital relația cetățean-primărie și să o realizeze într-un mod cât mai intuitiv. Pentru aceasta avem nevoie de voluntari care să ne ajute sa construim și conectăm astfel de soluții”, transmite Primăria Timișoara, în anunțul său de căutare de voluntari cu contract.
Voluntarul trebuie să fie absolvent de bacalaureat, cu experiență de lucru minim 3 ani cu aplicații și sisteme informatice, experiență cu sisteme care comunica prin API, experiență de prototipare și implementare sisteme complexe, desigur și abilități bune de comunicare și lucru în echipă (la distanță).
Primăria mai anunță că ”avem roluri disponibile pentru următoarele tipuri de proiecte: Sistem prototip de relaționare cu cetățeanul. Se dorește implementarea unui prototip, care să regândească interfața între cetățeni și PMT”.
Pe această platforma, cetățenii vor putea depune si gestiona solicitările lor, care se trimit automat la o platforma low-code / no-code care facilitează întreaga “viață” a solicitărilor, prin diversele departamente din primărie. Trebuie evaluate diverse soluții low-code / no-code, investigată posibila lor conectare cu sistemele actuale ale PMT.
Este nevoie si de evaluarea sistemelor de licențiere, pentru a găsi o soluție bună ”dpdv al costurilor” (n.r. din punct de vedere al costurilor, formula folosită aparține celor care au scris-o).
Conform anunțului, perioada de derulare a activității de ”voluntariat”, este de 6 (șase) luni, ca perioadă de probă, cu începere de la data semnării contractului de voluntariat de către ambele părți, la expirarea celor 6 luni de probă, contractul se prelungește automat cu 6 luni, însă doar în cazul în care niciuna dintre părți nu anunță în scris, în condițiile legii, rezilierea acestuia.
Programul va fi de 2 ore/zi, în cursul zilelor lucrătoare ale săptămânii.
Comentarii prin facebook