Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara pornește procedura pentru stabilirea unui constructor care să finalizeze lucrările la Centura Sud, rămase neexecutate de către Tirrena Scavi, cu care a fost reziliat contractul. În prezent, aproape 60% din lucrări sunt executate, dar constructorul era extrem de mult rămas în urmă cu lucrările, motiv pentru care s-a renunțat la colaborarea cu acesta.
Joi, prin transmiterea în SEAP spre validare, CNAIR, prin Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara, a lansat licitația pentru execuția lucrărilor necesare finalizării construcției Variantei Ocolitoare Timișoara Sud.
Valoarea contractului și data limită de depunere a ofertelor vor fi vizibile după validarea anunțului de participare transmis astăzi. De la semnarea contractului, antreprenorul trebuie să termine lucrările de construcție în 12 luni.
În urma rezilierii contractului inițial, au mai rămas de executat 41,74 % din lucrări.
Lungimea întregului traseului este de 25,69 km, având 12 lucrări de artă, din care trei poduri și nouă pasaje, patru noduri rutiere și cinci intersecții la nivel, precum și două parcări de scurtă durată.
Proiectul pentru “Varianta de ocolire Timișoara Sud” a fost scos la licitație de către CNAIR în aprilie 2017. Odată cu finalizarea procedurii de atribuire, compania Tirrena Scavi S.p.A. Italia a fost desemnată câștigătoare, contractul fiind semnat în decembrie 2018. În perioada de implementare a proiectului, antreprenorul a întâmpinat probleme financiare și nu a respectat prevederile contractuale de a finalize lucrările, drept urmare contractul a fost reziliat în data de 21.12.2022.
Comentarii prin facebook