Luna aprilie era inițial stabilită ca dată finală până la care noul drum de legătură dintre DN 69 și A1 trebuia finalizat. Ulterior, durata de execuție a fost prelungită, până în septembrie, dar și așa va fi dificil de respectat termenul. Există din nou pericol de reziliere, dar se dorește găsirea de soluții șievitarea acestei situații total nedorite.
În ultimele zile, pe șantierul care pornește de aproape de bifurcația spre Sânandrei era forfotă, mai multe utilaje și muncitori fiind pe teren la lucru. În luna mai, contractul în valoare de 47 milioane de lei depășise cu puțin 22% din total realizat. Termenul de finalizare a fost decalat pentru luna septembrie, la fel a fost majorată și valoarea contractului, cu 22%, ajungând la 233 de milioane de lei.
În luna aprilie, la Timișoara, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu anunța că societatea italiană care se ocupă de proiect a primit un certificat negativ. Un astfel de certificat negativ a devenit și subiect de proces, italienii contestând acest certificat.
La trei asemenea certificate, contratcul de execuție poate fi reziliat. Se pare că aceasta nu este dorința celor de la CNAIR,
Conform proiectului, acolo ar urma să fie realizat un drum de 9,9 kilometri, care cuprinde șase pasaje și două poduri, dar și trei noduri rutiere.
Comentarii prin facebook