Noua trecere peste calea ferată, aflată la intrarea în cea mai populată comună a Banatului, Giroc, va avea instalație de barieră automată, o nouă semnalizare rutieră și feroviară și va fi dotată cu dale elastice din cauciuc. Întreaga lucrare va costa 4,3 milioane de lei și va fi suportată de CFR.
Drumul dintre Timișoara și Giroc devine, probabil, cel mai ”modernizat” drum județean din zona de vest a României. După ce Consiliul Județean Timiș a demarat acțiunea de instalare a unor sensuri giratorii, un proiect care a ridicat numeroase comentarii, acum CFR lansează licitația pentru stabilirea unei firme care să modernizeze bariera aflată la intrarea în comună.
În prezent acolo se află o instalatie de semnalizare automata fara semibariere nemodernizată, de tip SAT, care emite semnale optice si acustice la apropierea trenului de o trecere la nivel, in scopul interzicerii circulației rutiere.
Conform proiectului, noua trecere va fi una cu semibariere, de tip BAT, dar și dale din cauciuc, pentru trafic greu.
”Servicii de proiectare şi lucrări privind înlocuirea semnalizării tip SAT cu instalaţie de barieră automată cu semibariere (BAT), semnalizare rutieră şi feroviară şi amenajarea trecerii la nivel cu dale elastice din cauciuc noi, pentru trafic greu. Lucrările constau în proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare TN, respectându-se în totalitate expertiza tehnică și documentația de avizare a lucrărior de intervenție (DALI), inclusiv întocmirea documentațiilor şi obţinerea avizelor, acordurilor și a autorizației de construire, pentru varianta 2 aprobată de CTE CNCF “CFR” – SA la faza DALI”, se spune în anunțul de licitație plasat pe SEAP.
Comentarii prin facebook