Societatea de Transport Public Timișoara anunță că sistemul propriu de e-ticketing este din nou funcţional, iar punctele de vânzare ale Societăţii de Transport Public Timişoara fiind operaţionale. Acest sistem cedase în urmă cu o săptămână, fiind chemați tehnicieni-minune să îl resusciteze.
Călătorii s-au văzut în situația de a beneficia de un număr mai mic de posibilități de a cumpăra bilete de călătorie, în plus nu s-au mai putut plăti abonamente la centrele STPT.
În conformitate cu prevederile Regulamentului de călătorie întocmit şi aprobat de către ADI-SMTT, călătoria pe mijloacele de transport se face în baza unui titlu de călătorie valabil care poate fi achiziţionat fie la punctele de vânzare (abonamente, bilete pe suport de hârtie, legitimaţie de o zi) sau direct în mijlocul de transport (sms, card bancar contactless, aplicaţia 24pay sau MobilWallet).
Toţi utilizatorii serviciului public, inclusiv beneficiarii gratuităţilor, menţionaţi în Regulamentul privind facilităţile acordate unor categorii de cetăţeni şi entităţi la transportul public prestart cu tramvai, troleibuz, autobuz şi vapoare în aria de competenţă a Societăţii Metropolitane de Transport Timişoara, art.1 – art.5 (pensionari, preşcolari, elevi, studenţi, doctoranzi, beneficiarii legilor speciale şi personalul entităţilor prevăzute în regulament), au obligaţia validării titlurilor de călătorie la fiecare urcare în mijloacele de transport.
Călătoria fără titlu de călătorie valabil constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă contravenţională în cuantum cuprins între 300-500 lei.
Comentarii prin facebook