O discuție mai veche despre dezvoltarea pe termen lung a Timișoarei a fost reluată la o masă rotundă cu mai multe minți luminate. Subiectul a fost până acum băgat într-o bășcălie grețoasă tocmai pentru că a fost promovat de primarul Nicolae Robu.
Tramvaiele Armonia stau in depou, pentru ca se fac interventii de… paralelism la linii!
Tramvaiele reabilitate vor circula din nou, dar numai după ce angajații RATT vor face unele ajustări „de paralelism” la linii! Primarul Nicolae Robu spune că acestea sunt obligatorii pentru a păstra garanția garniturilor reabilitate. Până acum nu s-a vorbit oficial despre vreo problemă, fie ea și minoră, legată de linii.
Trenuri oprite intre Timisoara si Lugoj
Un incident petrecut în zona localității Belinț a dus la întreruperea temporară a traficului feroviar pe ruta Timișoara – Lugoj. O mașină de mare tonaj care a trecut peste liniile de cale ferată a rupt liniile de înaltă tensiune, astfel că garniturile rămase pe loc au fost tractate cu locomotive diesel.
Verde pentru tramvaie pe strada Stefan cel Mare! De luni, pe traseu poate reveni si tramvaiul turistic
Tramvaiul turistic al RATT poate ieși, din nou, pe traseul istoric, după terminarea lucrărilor la liniile de pe strada Ștefan cel Mare. O plimbare durează o oră, la ea pot participa 30 de persoană și costă în jur de 800 de lei. În decembrie se vor face însă și curse gratuite, destinate copiilor.
Nimeni nu vrea „Semmeringul banatean”! A treia licitatie degeaba pentru Oravita-Anina
CFR a scos la licitație aproape 1.080 de kilometri de cale ferată, însumând 32 de secții CF, care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Șase dintre acestea se află pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timişoara, trei fiind adjudecate de un operator privat. Printre acestea nu se numără și cea mai veche linie ferată montană din România, Oravița – Anina.