Drumul național dintre Oravița și Anina se va afla în perioada următoare în reparații. DRDP Timișoara a emis ordinul de începere a lucrărilor de execuție în cadrul obiectivului „Consolidare corp drum DN 57B km 8+605 – km 8+790 dreapta”, npentru data de 12 iulie 2023. Lucrările vor fi executate de către SC Mecano Bau Trading…
Semmeringul banatean, scos din nou la licitatie
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA încearcă, joi, să scape, prin licitație publică cu strigare, de 900 de km de cale ferată. Cele 27 de stații pot fi închiriate pentru patru ani. Printre ele, și calea ferată Oravița-Anina, prima licitație pentru aceasta având loc în octombrie 2012.
Linia Oravita-Anina, „Semmeringul banatean”, scoasa a cincea oara la licitatie
La două luni de la ultima încercare de a găsi pe cineva interesat să scoată bani din cea mai veche linie ferată montană din România, CFR SA o scoate din nou la licitație. Este a cincea oară când compania încearcă să scape de linia Oravița – Anina, al cărei traseu este o adevărată încântare pentru turiști. Promovarea lipsește însă cu desăvârșire.
Nimeni nu vrea „Semmeringul banatean”! A treia licitatie degeaba pentru Oravita-Anina
CFR a scos la licitație aproape 1.080 de kilometri de cale ferată, însumând 32 de secții CF, care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Șase dintre acestea se află pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Timişoara, trei fiind adjudecate de un operator privat. Printre acestea nu se numără și cea mai veche linie ferată montană din România, Oravița – Anina.
Semmeringul banatean, scos din nou la licitatie! Daca nu se inchiriaza, se inchide!
CFR scoate la licitație aproape 1.080 de kilometri de cale ferată, însumând 32 de secții CF, care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. Printre liniile de care CFR vrea să scape se numără și cea mai veche linie ferată montană din România, faimoasa Oravița – Anina.