E haos în Direcția Patrimoniu a Primăriei Timișoara, pentru că oamenii nu fac față volumului mare de muncă. Este ceea ce susține primarul Nicolae Robu, care are în plan ceva nemaivăzut: „spargerea” direcției în două, cu două echipe și doi directori.
Primaria Timisoara va avea o super-directie de dezvoltare. Organigrama intra luni in plenul CL
Noua organigramă a Primăriei Timișoara are, în sfârșit, „verde” de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici și va fi supusă votului consilierilor locali în viitorul plen. A durat aproape un an, iar marea noutate va fi înființarea unei super-direcții care să coordoneze dezvoltarea orașului.
Organigrama Primariei Timisoara e inca secreta. A trecut aproape un an de cand a fost anuntata
Se face în curând anul de când primarul Nicolae Robu vorbește despre o nouă structură a instituției pe care o conduce. Propunerea de modificare a bătut pasul pe loc pe CD Loga 1 timp de vreo opt luni, iar acum lâncezește la ANFP. Edilul încă păstrează secretul asupra schimbărilor.
A fost una dintre greseli! Primarul Nicolae Robu nu mai vrea directori cu concurs pe CD Loga 1
Noua organigramă a Primăriei Timișoara, considerată urgență imediat după alegerile locale, bate încă pasul pe loc. Ea ar putea fi adoptată în viitorul plen, dacă primește aviz de la ANFP, însă până atunci mai trebuie trimisă la agenție! Oricum, concursuri pentru posturile de conducere nu vor fi organizate prea curând, pentru că primarul Nicolae Robu spune că a greșit în abordarea problemei.
Organigrama Primariei Timisoara nu e o prioritate, dar se face. De vreo jumatate de an
Organigrama Primăriei Timișoarei, anunțată încă din vara lui 2016, este încă la Serviciul Resurse Umane, unde se tot lucrează pe ea. Primarul Nicolae Robu admite totuși că n-a fost o prioritate, în condițiile în care și actuala organigramă este gândită tot de el, astfel că „n-are cum să meargă rău”.
Nu l-a convins pe Robu, asa ca Andreea Stanila nu mai este arhitect-sef al Timisoarei
Șase luni: atât a rezistat Andreea Stănilă ca arhitect-șef la Primăria Timișoara. Atribuțiile i-au fost delegate, din nou, lui Sorin Ciurariu. Altfel, alți angajați ai PMT vor pleca, prin transfer, către CJ Timiș, iar organigrama instituției ar trebui să fie gata în această săptămână.
Noua organigrama a Primariei Timisoara se „coace” de jumatate de an, dar nu e gata
Angajații Primăriei Timișoara se chinuie de aproape jumătate de an să facă noua organigramă pe care a anunțat-o Nicolae Robu, imediat după alegerile din iunie. Actele sunt tot la Serviciul Resurse Umane, al cărui șef nu a apucat să „rezolve toate detaliile”. De organigramă depind și concursurile pentru directorii de direcții.
Migratia de la Primaria Timisoara la CJ Timis ar putea continua
Mult discutata organigramă a CJ Timiș va intra în vigoare de la 1 noiembrie și va aduce cu ea diverse schimbări. De la această dată, cinci angajați din Primăria Timișoara își vor schimba locul de muncă, dar e foarte posibil ca ei să fie urmați și de alții. Președintele CJ, Sorin Grindeanu, îl contrazice pe primarul Nicolae Robu.
La CJ Timis se cauta directori! Vor fi organizate concursuri pe noua organigrama
Noua organigramă a CJ Timiș a fost votată în plenul din luna septembrie și, în următoarele săptămâni, instituția va fi reorganizată. Cele mai interesante vor fi concursurile pentru directorii de direcții. Până atunci, vor fi numiți șefi cu delegație.
Teoretic, CJ Timis va zbarnai! Organigrama a fost aprobata cu o singura abtinere
Consiliul Județean Timiș va funcționa, teoretic, mai eficient. Avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP), noua organigramă a instituției a fost aprobată, cu o singură abținere din grupul liberalilor. Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială au dispărut.
Organigrama CJ Timis se pregateste de votul in plen
Noua organigramă a Consiliului Județean Timiș a fost avizată de Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) și va fi discutată, în această săptămână, în comisiile CJ. Ea va fi votată în plenul din 30 septembrie. În total, sunt 247 de funcții în aparatul de specialitate al instituției.
CJ Timis va avea sase directii: Grindeanu ia Dezvoltarea, Iliescu va prelua Directia Tehnica
Imediat după preluarea funcției, președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu, a anunțat că vrea o nouă organigramă a instituției. Aceasta a fost întocmită rapid și trimisă către Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Avizul trebuie să sosească în câteva zile, iar la finele lui septembrie, organigrama va fi votată în plen.
Noua organigrama a CJ Timis, la un pas de avizare! Doua institutii vor disparea
Încă de la preluarea funcției, președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu, a anunțat că vrea o nouă organigramă. Aceasta este gata și a fost trimisă către Agenția Națională a Funcționarilor Publici. De îndată ce vine avizul, ea va fi supusă votului din plen și apoi pusă în practică. Dispar sigur ADETIM și Direcția de Drumuri.
Grindeanu a anuntat ce desfiinteaza in noua organigrama a CJ Timis
Președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu, are deja primele idei în ceea ce privește noua organigramă a instituției pe care o conduce. Vor dispărea, ca instituții cu personalitate juridică proprie, Direcția de Drumuri și cea de Prestări Servicii, dar vor fi și alte schimbări.
CJ Timis va face angajari in masa!
Consiliul Județean Timiș va avea, de vineri, o organigramă nou-nouță, care va permite organizarea unor concursuri de angajare. Aproape 40 de persoane vor își vor putea găsi un loc de muncă în această instituție. Vineri, consilierii județeni vor vota noua organigramă.
Titu Bojin: „Nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus, deci nu am nici macar un procent de 100%”
La şapte luni de la preluarea mandatului, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Titu Bojin (PSD), susţine că şi-a îndeplinit promisiunile în proporţie de 70-80%. Bojin povesteşte deschis despre ce a făcut, despre cum va arăta noua organigramă a CJT, dar şi despre fostul preşedinte, Constantin Ostaficiuc.
- 1
- 2