Sistemul electronic de sesizare online a problemelor Timişoarei „a înviat” la aproape doi ani de la depunerea unor sesizări din partea cetăţenilor. Răspunsurile la doleanţele acestora au fost trimise după zeci de luni de aşteptare.
Aşa cum debanat.ro relata miercuri, digitalizarea activităţii Primăriei Timişoara scârțâie rău de tot. După ce un operator din domeniul turistic sesiza faptul că nu poate plăti decât la ghişeu celebra taxă turistică, mai mulţi cetăţeni au fost uimiţi când au descoperit că o sesizare făcută online în 2018 au primit răspuns în aceste zile.
La interval de o zi, doi cetăţeni aveau să constate că sistemul de sesizare online a problemelor din oraş a devenit brusc extrem de „operabil”. În primul caz, un cetăţean a primit răspuns la o sesizare depusă în urmă cu aproape, pe 25 iulie 2018, răspunsul primăriei fiind oferit pe 12 februarie, în timp ce cel de al doilea cetăţean a primit răspuns pe 13 februarie la o sesizare depusă pe 28 iulie. Aceştia îşi povestesc isprava pe Facebook, pe grupul „Robu trebuie să plece”
„Am sesizat Primăriei Timişoara o groapă în carosabil în 25 iulie 2018. Răspunsul de mai jos a venit astăzi, 22 Februarie 2020! 20 de luni le au trebuit! Este curată ofensa la adresa inteligenţei oricui și seamănă doar a bătaie de joc!? Administraţia Robu este o catastrofă!”, se spune în sesizarea referitoare la o groapă pe strada Simion Bărnuţiu.
Se pare că „învierea” sistemul online e una multiplă. Un alt cetăţean, aflat într-o situaţie similară a avut o sesizare asemănătoare.
„Azi a venit răspuns la o sesizare de acum 1 an și 7 luni. UN AN și ŞAPTE LUNI. Și mai are tupeu să se ia de angajata care muncește și îl acuză pe bună dreptate”, se arată în mesajul persoanei care a primit răspunsul pe data de 13 februarie.
Acesta reclama o groapă pe strada Craiova. Ambele răspunsuri anunţă că sesizările au fost rezolvate şi gropile astupate.
Comentarii prin facebook