Consiliul Județean Timiș a lansat, în 15.05.2023, în transparență decizională, două proiecte de hotărâre. Primul dintre ele se referă la solicitări venite din partea Direcției de Prestări Servicii de modificare a unor tarife de închiriere la obiectivele pe care le administrează și introducerea unor opțiuni noi. Cel de al doilea proiect privește propunerea de modificare a structurii organizatorice a Direcției de Evidență a Persoanelor Timiș.
Primul proiect mai cuprinde și o solicitare din partea Muzeului Național de Artă de aprobare a unor tarife de închiriere pentru standuri comerciale din incintă.
Documentele aferente pot fi consultate la adresa https://www.cjtimis.ro/wp-content/uploads/2020/07/Modificare-tarife-judetene-2023.pdf
Cel de al doilea proiect privește propunerea de modificare a structurii organizatorice a Direcției de Evidență a Persoanelor Timiș, urmare a promovării în grad profesional a unora dintre angajați, fără modificarea numărului de persoane din statul de funcții. Documentele pot fi consultate pe site-ul instituției, la adresa: https://www.cjtimis.ro/wp-content/uploads/2020/07/Organigrama-DEP-Timis-3.pdf
Pentru ambele acte normative, timișenii sunt așteptați să vină cu propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare până la data de 25.05.2023, transmise sub formă de mesaj electronic pe adresa de e-mail cornelia.paraipan@cjtimis.ro, prin poștă, pe adresa Consiliul Județean Timiș, sau prin depunere la sediul instituției, la Registratură.
Dacă o asociație legal constituită sau o altă autoritate sau instituție publică solicită acest lucru în scris, până la data de 25.05.2023 există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ.
Comentarii prin facebook