Proiectul de reabilitare a Gării de Nord din Timișoara a ajuns la 67% din total, după ce lucrările au fost reluate pe datta de 4 martie. În prezent se execută termoizolarea clădirilor, cu vată bazaltică, iar pe fațadele dintre peroane se aplică Alucubond, metoda propusă inițial și pentru fațada dinspre oraș, a anunțat CFR Infrastructură Timișoara.
Conform sursei, valoarea investiției în proiectul „Reabilitare fațadă, reparații platforme, iluminat, acces intrări în clădirea de călători stația CF Timișoara Nord și reparații acces peron linia 1 + acces tunel pietonal” este de 21,486 milioane lei, iar stadiul execuției este de 67%. Obiectivul investiției este reabilitarea fațadelor ansamblului Gării de Nord și intervenții asupra tunelului pietonal. Durata de execuție este de 18 luni, iar termenul estimat pentru finalizare luna noiembrie a acestui an.
Începând cu data de 04 martie, s-au reluat lucrările de modernizare la corpurile Clădirii de Călători din Stația CF Timișoara Nord. În momentul de față se realizează termoizolarea exterioară cu vată minerală bazaltică de 10 cm. De asemenea, are loc placarea fațadelor C1-C5, înspre peroane, cu panouri de tip Alucobond și tencuială decorativă. Se mai realizează montarea de glafuri metalice la pervazele exterioare de la ferestre și înlocuirea sistemelor de scurgere a apelor pluviale, prin înlocuirea jgheaburilor și a burlanelor.
Constructor este a CONSTRUCTIM SA, RENO ALL & CONSTRUCT SRL și, CONSINSTAL CONCEPT SRL.
Comentarii prin facebook