Unul dintre subiectele favorite ale primarului Timişoarei, atunci când vorbeşte despre amplele investiţii ale municipalităţii din domeniul infrastructurii, este inelul patru. Dar, în continuare mare parte din acesta este doar la nivelul „e pe ţeavă”, după cum chiar cel în cauză recunoaşte.
Inelul 4 de circulaţie al Timişoarei se tot naşte de o bună perioadă de timp. E frumos, aduce lucruri bune, în teorie e frumos şi lat şi preia mare parte din traficul rutier al oraşului, doar că până să vină pe lume mai are destul de stat la „maternitate”. Primarul a prezentat din nou presei frumuseţea acestui plan, a menţionat chiar şi două noi poduri şi cât de frumoase şi utile sunt ele, dar când a fost întrebat care este stadiul efectiv al lucrărilor, dacă există măcar proiecte sau intenţii de licitaţie asupra iniţiativei podurilor, edilul-şef a vorbit din nou despre podurile Jiul şi ISHO, adică poduri de pe inelul 2 şi nu cele de pe inelul 4. Ca urmare a insistenţei debanat.ro, până la urmă, el a vorbit şi despre cele de pe ultimul inel de circulaţie a oraşului. Cele din urmă ar urma să se „nască” în două locaţii diametral opuse, tot peste Bega, unul în Calea Lugojului, în zona Bobâlna, unul în zona Dâmboviţa, acesta urmând să se lege şi cu o altă investiţie care se tot face de multă vreme, pasajul Solventul.
„Cel două poduri sunt pe ţeavă…ca să spun aşa. Ele sunt în stadii incipiente”, a spus primarul.
Cam în acelaşi stadiu sunt, de fapt, şi drumurile efective, care vor face parte din acest inel 4. Acestea se tot fac „pe planşetele de desen”, de ceva vreme, doar că nu mai ajung să şi evolueze.
„În zona ştrandului Bobâlna, acolo e parte din proiectul din unul din tronsoanele de inel 4 care pleaca de la AEM, de la Calea Buziaşului, înspre Calea Lugojului, până pe malul stâng al Begăi, apoi cu podul, şi mai rămâne o porţiune mică pe Calea Lugojului. Sunt în stadii incipiente aceste poduri”, conform primarului.
Visul său este ca şi la podul care ar urma să apară în zona Dâmboviţa proiectul să se realizeze de altcineva pe banii săi, pe modelul ISHO. În zona respectivă e un investitor care vrea să facă un cartier, iar acestuia i s-ar fi cerut să se ocupe şi de papirologia aferentă viitorului pod. Când aceasta? Nimeni nu ştie
Comentarii prin facebook