Banatul e reprezentat la cel mai înalt la cel mai mare eveniment promoțional al anului. AUR’A, apa de aur a Banatului, va străluci la Dubai pentru 25 de milioane de oameni din întrega lume. Expoziția Mondială care se desfășoară anul acesta în Emiratele Arabe Unite, Expo 2020 Dubai, are 190 de participanți oficiali, țări și organizații internaționale, se desfășoară în perioada 1 octombrie 2021 – 31 martie 2022 și așteaptă peste 25 milioane de vizitatori.
În pavilionul României va fi prezentă și AUR’A într-o secțiune specială dedicată apelor românești, cunoscut fiind faptul că România are o bogăție excepțională și o resursă prețioasă – apa – 60% dintre izvoarele Europei, conform unor studii, fiind pe teritoriul țării noastre.
”Reprezentarea României la un așa nivel, prin apele excepționale care au faimă în lumea întreagă, este o chestiune de prestigiu și de mândrie. Prețioasa resursă fără de care nu putem trăi este mult mai importantă decât toate pietrele prețioase sau decât cele mai sofisticate tehnologii. Ne bucurăm de alegerea făcută de oficialii MAE și suntem la rândul nostru foarte onorați și încântați că putem prezenta apa noastră, Miracolul din Munții Banatului cum ne place să o numim, la un eveniment de o asemenea anvergură. Reprezentarea României a fost întotdeauna pentru noi, oricunde am ajuns în lume, o chestiune de suflet, de mândrie și de apartenență.”spune managerul general al companiei AUR’A MINERAL WATER, Horațiu Rada.
Mulți s-ar putea întreba cum au ajuns apele imagine de țară. Este foarte simplu, apele la nivel mondial sunt o resursă limitată și epuizabilă, iar în unele zone ale globului valoarea apei este mai mare decât a aurului. Studii de specialitate spun că pământenii se vor confrunta cu o criză reală a apei estimată pentru anul 2100.
Revenind la evenimentul în care va fi prezentă AUR’A, tema Expoziției 2020 Dubai – „Connecting Minds, Creating the Future” vizează nevoia globală de cooperare în vederea gestionării mai eficiente a nevoilor unei lumi în continuă schimbare. Organizatorii expoziției mondiale au ales trei sub-teme: oportunitate, mobilitate și sustenabilitate, formând de altfel și cele trei secțiuni fizice ale expoziției, care are un plan tripartit.
Standul de țară al României are un concept cu totul special. Așa cum explică oficialii Ministerului Afacerilor Externe, pavilionul sugerează ideea de echilibru fragil între natură și tehnologie, precum și necesitatea continuă ca la nivelul societății să fie identificate și implementate cele mai sustenabile soluții de dezvoltare pentru viitor. „New Nature” aduce în atenția publicului internațional istoria relației României cu Natura, din perspectivă culturală și științifică.
Pavilionul României, care ilustrează simbolic operele unor creatori români din domeniile artistic și al cercetării științifice, precum Constantin Brâncuși, George Enescu, Grigore Antipa și Nicholas Georgescu-Roegen, va îngloba și interconecta o serie de teme secundare: turism, apă, tehnologie și educație, componente reprezentative pentru România, ilustrate într-o nouă perspectivă.
Astfel, expoziția „New Nature” este compusă din patru secțiuni: CONCEPT & MANIFEST, DESIGN & TRADIȚIE, NATURAL SPOTLIGHT, H2RO.
”Secțiunea H2RO, excepțional gândită ca temă, slogan, conținut, va avea faimoasa apă a Banatului, AUR’A Natural Gold Water, ca element principal în barul de ape românești special pregătit să-i hidrateze și să-i încânte pe vizitatori. Suntem siguri că cei care vor trece pe la pavilionul României vor avea o surpriză plăcută și vor rămâne cu o impresie excelentă. Sperăm să fie și mulți români care să viziteze expoziția și să regăsească ceva familiar acolo”, completează Horațiu Rada.
Comentarii prin facebook