În condițiile creșterii ratei de infectare cu virusul COVID-19 în Timișoara, Aquatim roagă clienții să apeleze la mijloacele electronice pentru problemele care vizează Contracte, Relații Clienți, Serviciul Tehnic sau Serviciul Facturare.
Noul site, www.aquatim.ro, oferă posibilitatea transmiterii electronice a documentelor necesare pentru obținerea unui aviz tehnic sau încheierii unui contract. De asemenea, clienții pot să adreseze o întrebare sau să facă o sesizare către Serviciul Relații Clienți, folosind butoanele aferente de pe site sau adresa de e-mail clienti@aquatim.ro.
Informațiile despre factura curentă, istoricul plăților și al consumurilor, transmiterea indexului contorului de apă, pot fi accesate prin portalul de clienți de pe site, https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp. Aceste informații pot fi obținute și apelând numărul de Call-Center 0356 914. În plus, plata facturii se poate face on-line folosind platforma de client, transferul bancar sau serviciile de internet banking ale băncilor partenere (https://www.aquatim.ro/informa%C8%9Bii-utile/tarife-%C8%99i-factur%C4%83/unde-%C8%99i-cum-pute%C8%9Bi-pl%C4%83ti/).
„Cât privește situațiile în care prezența clienților în casierii și la Centrul de Relații cu Clienții este absolut necesară, insistăm asupra evitării aglomerației și obligația purtării măștii de protecție în mod corespunzător.
Aquatim igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de Relații cu Publicul. În egală măsură, compania a luat toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului și protecția sănătății utilizatorilor și a angajaților proprii”, au transmis, luni, reprezentanții societății.
Comentarii prin facebook