Cetăţenii protestează împotriva modificărilor permanente şi „fără cap” făcute de municipalitate în problema circulaţiei rutiere din Timişoara, spun cei de la USR Timişoara, cu referire la problemele create pe strada Cluj şi Aleea FC Ripensia. Partidul cere prezentarea informaţiilor pe baza cărora specialiştii în transporturi din Primăria Timişoara au decis aplicarea sensurilor unice şi a…
Nu mai avem unda verde in trafic. Semafoarele ar fi putut fi afectate de o furtuna solara
Semafoarele din Timișoara încă se „recuperează” după pana de curent de joi după-amiază, care a dat peste cap întreg sistemul de management al traficului. Încă nu se știe ce a cauzat defecțiunea, dar este cert că întregul sistem trebuie resetat.
Robu, despre semafoare si trafic: Specialistii refuza sa faca unda verde. De la primavara se schimba totul
Nemulțumit de specialiștii care se ocupă de sistemul de management al traficului, primarul Nicolae Robu anunță schimbări de la primăvară. Edilul vorbește din nou despre „optimizarea multicriterială” și crede că șoferii ar prefera să stea puțin mai mult în trafic, dar să aibă undă verde.
De ce stam in trafic? Si din cauza… optimului monocriterial, spune Robu
Unda verde este sublimă, dar, spun unii șoferi exasperați de cât le ia să traverseze orașul, lipsește aproape cu desăvârșire. De vină, spune primarul Nicolae Robu, ar fi specialiștii în trafic, pe care nu-i poate convinge să nu aplice pe străzile din Timișoara ceea ce el numește „optimul monocriterial”.
Radarul de pe Aradului, taxa de intrare-iesire din oras
Am preferat până acum să nu comentez utilitatea sistemului de monitorizare al traficului în Timișoara. Și asta din simplul motiv că nu pot să-mi fac o imagine completă asupra beneficiilor sau handicapului introduse de întreg ansamblul de „unde verzi” în fluidizarea traficului.
Unda verde va fi una dintre mandriile Timisoarei! E concluzia la care a ajuns primarul Robu
Sistemul de management al traficului a umplut orașul de semafoare, dar primarul Nicolae Robu spune că, în cele aproximativ cinci săptămâni, de când este în funcțiune, se văd deja primele rezultate. Acestea sunt, în opinia edilului, pozitive, ceea ce face din acest sistem „un nou proiect de succes implementat de administrația Robu”.
Vom avea unda verde si spre iesirile din Timisoara! Cu 60 km/h, de saptamana viitoare
Comisia de Circulație a Primăriei Timișoara a decis, joi, că pe toate ieșirile din oraș viteza maximă admisă va fi de 70 km/h! De săptămâna viitoare va fi instituită, treptat, și undă verde pe sensul de ieșire, la 60 km/h însă.
Unda verde functioneaza, dar daca prinzi pe unul cu 30 km/h, blocheaza tot!
Sunt cinci tronsoane pe care, susține primarul Nicolae Robu, este funcțională, în acest moment, unda verde și urmează încă unul. Edilul le-a testat pe toate și e convins că nu sunt probleme pentru șoferi. Există însă o condiție dacă vrei să prinzi toate semafoarele pe verde: să nu dai peste vreun adormit sau un indisciplinat!
Unda verde va fi reglata abia in februarie! Robu: Traseul Dumbravita – Punctele Cardinale intra in sistem
Sunt patru trasee cu undă verde în Timișoara și se lucrează la al cincilea. Primarul Nicolae Robu spune însă că lucrurile nu vor fi clare decât în luna februarie, așa că șoferii nu trebuie să se aștepte la minuni. Edilul e încântat că tot mai multă lume are încredere în sistem.
Va fi unda verde si pe al treilea bulevard! Robu explica de ce viteza optima este de 50 km/h
Încă un traseu cu undă verde promis de primarul Nicolae Robu: este vorba despre porțiunea cuprinsă între Banca Națională și Spitalul Județean, care ar putea intra în sistem chiar de miercuri, 23 noiembrie. Edilul explică și de ce viteza optimă pentru unda verde nu va niciodată 70 km/h.
Unda verde de pe Dorobantilor la Punctele Cardinale! De ce nu se poate asta peste tot
Avem undă verde de pe Calea Dorobanților până la Punctele Cardinale! Condiția este ca viteza de rulare să fie de 50 km/h! Primarul Nicolae Robu explică, din nouă, de ce nu va putea fi undă verde tot timpul, dar anunță care vor fi traseele prioritare.
Semaforisoara se regleaza de saptamana viitoare! Cum va fi, de fapt, unda verde
Binefacerile sistemului inteligent de semaforizare se vor vedea abia de săptămâna viitoare – asta susține primarul Nicolae Robu, conform căruia șoferii nu aveau de ce să se aștepte până acum la mult visata „undă verde”. De fapt, va fi vorba despre un „optim de trafic”, în care vor avea prioritate arterele importante.
Haosul din traficul din Timisoara se va incheia la 1 noiembrie! Teoretic
Stockholm. Berlin. Praga. Timișoara. Ce ar avea în comun aceste patru orașe? Teoretic, un foarte performant sistem de management al traficului. Practic, rămâne de văzut dacă, de la 1 noiembrie, puzderia de semafoare chiar va ajuta la descongestionarea traficului. Până atunci, șoferilor nu le rămâne decât să bată mărunt din buze pe la cozi…
De ce sunt atatea semafoare? Robu explica: Doar asa putem avea unda verde
Sunt atât de multe semafoare, tocmai pentru ca unda verde să funcționeze foarte bine! Asta susține primarul Nicolae Robu, conform căruia va dura aproximativ patru luni până când sistemul de trafic management va „învăța” să se autoregleze. Semafoarele sunt puse în funcțiune treptat, până la finele lunii iulie, după un grafic anunțat deja de PMT.
„Big Brother” al traficului din Timisoara are unda verde de la Curtea de Apel
Mai multe intersecții semaforizate, camera de supraveghere, radare, și mult așteptata „undă verde” care să ajute la fluidizarea traficului. Toate acestea ar trebui să fie funcționale până la sfârșitul anului, după ce, joi, Curtea de Apel Timișoara a pus punct „epopeii” proiectului de management al traficului, a cărui licitație a fost contestată de nu mai puțin de cinci ori!