Deschiderea lotului 4 din autostrada Lugoj – Deva nu a fost însoţită şi de montarea de semne de circulaţie corespunzătoare. Mai precis, indicatoarele aflate la ieşirile de pe autostradă erau total anapoda şi nimeni nu putea descoperi pe unde să o ia spre Timişoara, de exemplu. Cei de la DRDP Timişoara au rezolvat, sperăm, problema.
Indicatoarele referitoare la destinaţia bretelelor de ieşire de pe autostradă, pe sensul dinspre Deva spre Lugoj erau total rupte de realitate, iar un şofer care nu se pricepe la rutele locale era total derutat. Ca o primă consecinţă, la doar o zi de la deschiderea lotului 4, ne-am trezit cu un şofer cu tupeu, dar mai ales cu inconştienţă, care s-a întors pe contrasens, pe banda de urgenţă, după ce nu a nimerit ieşirea de la Deva, acolo unde se încheia autostrada înainte.
Reclamaţiile şoferilor „au curs”, unii s-au fraierit şi au crezut că autostrada chiar se termină la Şoimuş, alţii au circulat în continuare şi când au ajuns la capătul lotului 4 s-au trezit că pe niciun indicator nu scrie Timişoara şi nu ştiau unde se află, decizând să se întoarcă la Şoimuş. Unii au coborât, dar nu au ştiut că trebuie să se înoarcă spre Săcămaş câţiva kilometri pentru a continua spre Timişoara.
Cum cei de la CNAIR habar nu au cum stăm noi cu direcţiile de la drumuri pe aici, iar reprezentanţii antreprenorului nici măcar atât, oamenii de la Direcţia de Drumuri şi Poduri Timişoara au fost trimişi la faţa locului pentru a vedea care e situaţia. Şi au descoperit şi ei brambureala de la acele semne de circulaţie. În consecinţă, au schimbat indicatoarele rutiere care arată direcţiile de mers de pe autostradă şi din sensurile giratorii aferente nodurilor de urcare şi coborâre de pe autostradă.
Comentarii prin facebook