Dacă aveţi probleme cu contorul de apă rece, puteţi apela la furnizorul Aquatim pentru a cere verificarea acestuia. De asemenea, societatea mai aminteşte că verificările la toate contoarele de branşament sunt efectuate de către angajații companiei, o dată la 7 ani, conform legislației din domeniu.
Verificarea este obligatorie, aminteşte Aquatim, dar gratuită pentru clienți. Reprezentanții Aquatim vor anunța în prealabil consumatorii, în scris, despre verificarea planificată a contorului, la scadența metrologică. Operaţiunea efectuată la scadența metrologică nu se plătește.
Verificarea contoarelor este posibilă şi la solicitarea clienţilor. Contorul va fi demontat de către reprezentanții Aquatim și verificat în cadrul laboratorului de verificări metrologice al societăţii, acreditat în acest scop.
În cazul în care contorul este admis din punct de vedere metrologic, clienții vor plăti verificarea și consumul contestat. În cazul în care contorul este respins din punct de vedere metrologic, clienții nu vor plăti verificarea, iar consumul contestat se va recalcula în funcție de consumurile lunilor precedente.
Verificările la cerere se fac în zilele de miercuri, la fiecare 2 săptămâni, în prezenţa reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Metrologie Legală.
Aquatim nu verifică aparatele/contoarele de apartament. Dacă oamenii solicită verificarea contorului de apartament, societatea recomandă ca solicitanţii să se adreseze firmei care a instalat contorul sau unui instalator autorizat.
Pentru mai multe informații legate de verificarea contorului în afara programului de scadență metrologică, cei interesaţi se pot adresa Serviciului Relaţii clienţi sau sucursalelor Aquatim.
Comentarii prin facebook