Meli Melo, brandul francez care propune produse inspirate direct de catwalk-urile celebre s-a extins și în zona de home&deco și a deschis un department store la Iulius Town, primul de acest tip din regiune. Pe lângă accesorii și haine, noua destinație include decorațiuni de interior cu accente neutre, classy, jucăușe sau în nuanțe îndrăznețe.
Timișorenii pasionați de decorațiuni interioare sunt așteptați la Meli Melo department store, de la etajul 1 al Iulius Mall. Clienții vor găsi în noul magazin o gamă variată de accesorii (bijuterii, genți, eșarfe și pălării), haine, încălțăminte, dar și cele mai interesante decorațiuni interioare, potrivite oricărei case și stil. Mobilierul de mici dimensiuni, produsele de aromaterapie și baie, textilele, covoarele, tablourile, lămpile, obiectele de ceramică și diversele figurine sunt câteva dintre atracțiile noului concept. Articolele se remarcă printr-un design deosebit ce oferă oricărei case căldură și eleganță și pot reprezenta cadoul ideal pentru cei dragi.
În ton cu primăvara, Meli Melo a pregătit și Meli Mărțisor, o colecție specială de mărțișoare pentru 2020, pornind de la un concept ce îmbină elemente din trendurile actuale de lifestyle și fashion cu mesaje amuzante. Colecția cuprinde broșe și brățări, iar micile simboluri ale renașterii naturii pot fi purtate și după perioada specifică Mărțișorului.
Oferta magazinului este completată de colecția de primăvară Black Sea Voyage, creată cu gândul la vacanță, soare și mare, și dezvăluie o selecție de piese vestimentare și accesorii în culori vibrante și texturi predominant din mătase, bumbac și in.
Meli Melo – Paris a deschis primul magazin în anul 1998 în București, în prezent deținând un total de 68 de magazine, dintre care un magazin Exclusive, un magazin în sistem de franciză, 5 department stores, 7 magazine deco, 4 magazine în Chișinău (Republica Moldova), 3 magazine în Belgrad (Serbia) și 3 magazine în Sofia (Bulgaria), precum și un online shop www.melimelo.ro
Comentarii prin facebook