Primăria Timișoara invită cetățenii și reprezentanții organizațiilor interesate să participe la o dezbatere publică în data de 21 august, având ca temă proiectul de HCL privind reorganizarea Aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timișoara. Dezbaterea va începe la ora 12:00, nu va avea prezență fizică și se va desfășura online pe platforma ZOOM, ceea ce oferă un bun control din partea organizatorilor, al discuțiilor purtate.
Persoanele interesate se pot înscrie online la adresele consultare@primariatm.ro și primariatm@primariatm.ro, sau fizic la Camera 12 până la data de 20 august 2025, ora 12:00, precizând: nume, prenume, organizație reprezentată (dacă este cazul), adresa de e-mail (obligatoriu) pentru trimiterea modalității de conectare online în vederea participării la dezbatere.
Participanții care doresc să ia cuvântul vor preciza acest aspect în mesajul de înscriere și vor transmite punctele de vedere pe care doresc să le susțină în cadrul dezbaterii.
De asemenea, aceștia își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre, în limita celor 3 minute alocate fiecărui participant.
Dezbaterea va fi transmisă în direct pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Timișoara.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat online: https://www.primariatm.ro/proiecte-hcl/697b1f63-bc66-4521-a433-a07bbb6a9f0c











































Comentarii prin facebook