În contextul stării de ugenţă din România, compania RETIM Ecologic Service SA îşi continuă activitatea în mod obişnuit şi luând toate măsurile posibile pentru protejarea sănătăţii angajaţilor săi, asigurând astfel continuitatea serviciilor de colectare a deşeurilor menajere în zonele 0 şi 1 din judeţul Timiş.
Echipele de colectare RETIM depun eforturi deosebite pentru a asigura respectarea orarelor obişnuite de colectare a deşeurilor şi, astfel, programele şi orarele de colectare rămân, deocamdată, neschimbate.
Deşi s-au luat măsuri de siguranţă pentru protejarea echipajelor, acestea sunt expuse zilnic riscului de îmbolnăvire. Compania RETIM face un apel către cetăţeni să nu le expună la pericole prin contact direct sau prin nerespectarea măsurilor de igienă şi de colectare separată.
RETIM doreşte pe această cale să reamintească clienţilor că, în afara de a fi o obligatie legala, colectarea separată a deşeurilor şi depozitarea acestora numai în recipientele desemnate este în aceste zile şi o dovadă de responsabilitate, solidaritate şi spirit civic.
Deşeurile reciclabile se vor separa de cele reziduale şi se vor depozita numai în recipientele aferente astfel:
– deşeurile/ambalajele reciclabile din hârtie şi carton, plastic şi metal în pubela sau sacul galben (în lipsa sacului galben se acceptă în aceasta perioadă orice sac transparent, care va fi ridicat doar dacă conţine numai deşeuri reciclabile);
– ambalajele de sticlă în clopotele stradale verzi;
– deşeurile reziduale în pubela neagră.
Este esenţial în această perioadă ca asociaţiile de proprietari să gestioneze corect volumul de deşeuri şi să nu depoziteze cantităţi în afara recipientelor.
“Dorim să protejăm echipele RETIM prin evitarea colectării unor deşeuri ce nu sunt depozitate în recipiente, pentru a evita riscurile suplimentare ce le-ar presupune încărcarea manuală a deşeurilor. Orice contact suplimentar pune în pericol sănătatea echipajelor şi posibilitatea RETIM de a continua serviciul de colectare fără întreruperi. De asemenea, in aceasta perioadă este foarte importantă renunţarea la manipularea banilor Cash”, transmit reprezentanţii RETIM.
În acest sens, RETIM a pus la dispoziţia clienţilor posibilitatea solicitării facturii în format electronic şi a plăţii online a facturilor. Acestea sunt disponibile pe website-ul RETIM în secţiunea Contul meu si E-factura (https://retim.ro/contul-meu/, https://retim.ro/efactura/). Facturile se mai pot plăti simplu si atunci cand se fac cumpărăturile esenţiale la supermarket-urile sau magazinele care au puncte PayPoint sau Payzone.
Plata la timp a facturilor pentru serviciile de salubrizare este imperativă şi necesară pentru continuitatea serviciului.
„Monitorizăm îndeaproape evoluția situației și schimbările care apar din partea autorităților statului. Este posibil să implementăm noi procese sau modalități de lucru pe măsură ce vor fi necesare. Dorim să vă protejăm pe dumneavoastră și pe cei apropiați si vă rugăm să ne protejaşi şi dumneavoastra pe noi prin separarea corectă a deşeurilor şi prin depozitarea acestora numai în recipiente. Avem situaţii, în special în zona de blocuri, în care angajaţii noştri trebuie să colecteze deşeurile manual, de lângă pubele, de lângă containere sau de pe asfalt. Această activitate îi expune şi mai mult la riscul de contaminare: solicităm sprijinul dumneavoastră, al cetăţenilor, rugându-vă insistent să depuneţi deşeurile doar în recipiente”, a declarat Dan Pascu, Director General Marketing Economic RETIM .
RETIM doreşte să anunţe pe această cale că va păstra deschise centrele de colectare deşeuri din Timişoara, însă va reduce interacţiunea dintre angajati şi cetăţenii care vor depune deşeuri.
RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website www.retim.ro, email contact@retim.ro si pagina oficială de Facebook. În plus, operatorii serviciului de call-center vă stau la dispozitie la numărul +40 374 885 692 de luni până vineri între orele 07.00 – 19.00.
Comentarii prin facebook