Autostrada spre Serbia este un demers care există de mulți ani în… gândurile multora. Lucrurile încep să se miște, însă, în aceste zile. Două asocieri de firme s-au arătat interesate de realizarea studiului de fezabilitate.
Cele două grupuri firme au depus deja ofertele la CNAIR (Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere), acestea fiind în evaluare. Costul studiului de fezabilitate este de aproximativ 13 milioane de lei, fără TVA.
„Autostrada spre Serbia, mai aproape de realitate! Demersurile oficiale pe care le-am întreprins pentru dezvoltarea infrastructurii județului Timiș au rezultate tot mai vizibile! Două firme s-au arătat interesate de realizarea studiului de fezabilitate a autostrăzii Timișoara-Moravița, care va lega România de Serbia. Aceste 2 firme au depus deja ofertele la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, fiind în prezent în evaluare. Costul studiului de fezabilitate este de aproximativ 13 milioane de lei, fără TVA”, a scris Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Licitaţia pentru desemnarea celor care se vor ocupa de întocmirea studiului de fezabilitate pentru ceea ce va fi autostrada A9, Timişoara – Moraviţa, a fost lansată de Compania de Drumuri pe data de 14 martie 2019 . Cele două oferte provin de la două asocieri de firme: Asocierea SC Search Corporation SRL – SC Egis Romania SA, respectiv Asocierea SC Procad SRL-SC Bauplaning SRL- SC Cubit Proiectare SRL-Roden KFT
Durata contractului pentru realizarea studiului de fezabilitate va fi de 24 de luni, se spune în anunţul lansat pe Sistemul de Achiziţii Publice Electornice: SICAP.
Valoarea estimată a contractului este cuprinsă între 11,38 milioane de lei – 13,45 milioane de lei, fără TVA.
Câştigătorul se va ocupa de: Elaborarea Studiului de Fezabilitate, ţinând cont de aplicabilitatea în totalitate a legislaţiei în vigoare; Întocmirea documentaţiei suport şi asistenţă acordată Beneficiarului pentru depunerea şi susţinerea aplicaţiei de finanţare; Pregătirea documentaţiei de atribuire a contractului de proiectare şi execuţie lucrări şi acordarea asistenţei tehnice necesare Beneficiarului în perioada derulării procedurii de achiziţie publică pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor.
Criteriul de atribuire a licitaţiei va fi cel mai bun raport calitate – preţ, iar componenta financiară va avea o pondere de 40% în punctajul final.
Noua autostradă ar urma să lege Timişoara de Pancevo, pe o lungime de 140 de kilometri, iar de aici mai departe, de Belgrad, pe un drum deja existent.
Comentarii prin facebook