Locuitorii comunei periurbane Sânandrei nu vor mai fi nevoiţi să meargă la Timişoara pentru a rezolva problemele legate de cărţile de identitate. Localitatea va avea propriul serviciu de specialitate, funcţionarea acestuia fiind aprobată de Consiliul Judeţean Timiş.
În cadrul ultimei şedinţe de plen a CJT a fost aprobată arondarea comunei Sânandrei, la Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei. În noile condiţii, arondarea actuală a comunei Sânandrei, la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara se modifică în mod corespunzător, au decis consilierii judeţeni.
Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei a fost înfiinţat prin Hotărârea nr. 104 din 27.11.2018 a Consiliului Local al Comunei Sânandrei.
Aceasta totalizează un număr de 7269 locuitori, populaţie activă, care va fi deservită de către Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Sânandrei.
Noul organism va asigura întocmirea, păstrarea, evidenţa şi eliberarea actelor de stare civilă, a cărţilor de identitate, a cărţilor electronice de identitate. Serviciul nou înfiinţat va veni în sprijinul cetăţenilor din comuna Sânandrei care nu vor mai fi nevoiţi să facă deplasarea la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara, unde este arondată în prezent comuna Sânandrei, pe linie de evidenţa persoanelor.
În prezent, Consiliul Local Sânandrei desfăşoară activităţi de angajare a personalului şi dotarea sediului cu aparatura necesară, urmând a se efectua pregătirea de specialitate a personalului sub îndrumarea Direcţiei de Evidență a Persoanelor Timiș, în scopul obţinerii de către angajaţi, a acceptului de accesare a bazelor de date pentru procesare.
Comentarii prin facebook