Licitaţia lansată de Regional CFR Timişoara pentru stabilirea firmei care se va ocupa de realizarea proiectării şi lucrărilor efective de reabilitare a Gării de Nord Timişoara s-a anulat, după ce niciuna dintre firmele participante nu a depus o ofertă concretă.
17,6 milioane de lei a fost suma pusă la bătaie de Regionala CFR Timişoara pentru investiţia de reabilitare a Gării de Nord Timişoara, din care 16,6 milioane de lei pentru lucrări şi 923.500 pentru proiectare. Din păcate, chiar dacă au fost două firme care s-au înscris la licitaţie niciuna nu a depus o ofertă concretă la licitaţia lansată pe SEAP
„Ieri (n.r. marţi) a fost ultima zi de depunere a ofertelor n-am avut nicio ofertă concretă, deci s-a anulat de drept, n-am anulat-o noi”, ne-a declarat Alexandru Simu, şeful Regionalei CFR Timişoara.
Direcţia de Investiţii va analiza situaţia şi săptămâna viitoare va fi lansată din nou în SEAP licitaţia respectivă.
„E o lucrare mare şi cei care ofertează trebuie să aibă experienţă în aşa ceva şi suficiente fonduri ca să poată susţine o asemenea lucrare”, ne-a mai declarat Simu.
În cadrul licitaţiei au fost două firme care s-au înscris, arătându-se interesate de proiect, dar niciuna nu a lansat o ofertă concretă.
Investiţia care ar fi trebuit să fie realizată la Gara de Nord propune modificări importante, atât la faţada clădirii, dar şi la piaţeta din faţa aceseteia. De asemenea, urmează să fie renovat şi tunelul pietonal al gării.
„Se prevăd a se executa: lucrări de consolidare a elementelor structurale, de reabilitare termică cu modernizarea finisajului exterior, realizarea unei instalaţii centralizate de ventilaţie, lucrări de amenajare a piaţetei gării, lucrări de intervenţii la peronul liniei 1 şi la tunelul pietonal”, se spune în anunţul publicat.
Planşele propuse pentru proiectare propun trei modele dintre care se va alege modul cum va arăta.
Comentarii prin facebook