Conform procesului de digitalizare al Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, în cadrul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Timiș comunicarea internă se face exclusiv electronic (e-mail) iar restul circuitului documentelor în proporție de 90% este exclusiv digital, excepție făcând documentele cu regim special care trebuie să fie în format fizic, precum și reclamațiile depuse fizic.
Astfel s-a redus foarte mult consumul de hârtie, toner precum și birocrația, aflăm de la Mihai Alin Gubandru, Comisar șef adjunct CJPC Timiș.
”În intervalul 25 – 26.05 website-ul ANPC.RO va funcționa cu întreruperi din cauza lucrărilor de instalare a noului website al autorității, ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă mulțumim pentru înțelegere. Formularul de reclamații va funcționa la parametri optimi, procesul de depunere a unei sesizări nu va fi afectat de lucrările executate”, mai transmite Mihai Alin Gubandru.
Comentarii prin facebook