După luni de zile în care nu s-a întâmplat aproape nimic pe șantierul viitorului drum de legătură care va asigura conectarea Timișoarei la autostrada A1, societatea italiană cu acționariat asiatic care a câștigat contractul de execuție s-a apucat de treabă. Se fac foraje, dar și decopertări de teren și pregătiri pentru relocări de utilități sau organizarea de drumuri tehnologice.
Noul drum va oferi o conexiune nouă spre A1, acesta va porni de la bifurcația spre Sânandrei de pe DN 69. Antreprenorul contractat pentru realizarea noului drum de legătură dintre autostrada A1 – DN 69 – Todini Costruzioni Generali S.p.A. – a început să se mobilizeze și să lucreze la forajele pentru viitorul pasaj peste drumul de legătură pe DN 69. Până acum au fost realizate lucrări de decopertări ale stratului vegetal și pregătirea terenului pentru fundare, nivelări, topografie, relocări de utilități, drumuri tehnologice etc.
Lungimea noului drum de legătură pentru descărcarea traficului de pe autostrada A1 spre Timișoara, pe conexiunea DN 69 Timișoara-Arad, este de 10,25 km. Drumul va avea două poduri noi, șase pasaje și trei noduri rutiere. Durata contractului, care a început în martie 2021, este de 24 de luni, din care 6 luni a fost perioada de proiectare, iar 18 luni este perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este de 7 ani.
Comentarii prin facebook