În ultimele zile, mai mulți utilizatori ai serviciului public de transport local, dar și reprezentanții Societății de Transport Public Timişoara au constatat apariția unor probleme legate de nefuncţionalitatea sistemului de e-ticketing. Din acest motiv, emiterea de noi carduri de călătorie şi încărcarea celor deja emise cu noi titluri de călătorie a fost imposibilă.
Sistemul actual de e-ticketing a fost implementat în 2008 de către UTI Group, vechimea ridicând probleme în asigurarea componentelor hardware şi în ceea ce priveşte partea software.
”Preconizăm ca problemele cu care ne confruntăm să fie rezolvate în cursul zilei de marţi, 01.11.2022. Reamintim utilizatorilor serviciului public că au la dispoziţie următoarele alternative pentru achitarea călătoriei pe mijloacele de transport: biletul clasic pe suport de hârtie, legitimaţia de o zi, SMS-ul, plata cu cardul bancar contactless la POS-urile din mijloacele de transport, aplicaţiile 24pay şi MobilWallet.
Ne cerem scuze tuturor celor care s-au prezentat la punctele de vânzare ale S.T.P.T. pentru inconvenientele şi deranjul provocat”, a anunțat STPT.
Comentarii prin facebook