De luni, 28 aprilie, RATT întrerupe circulaţia tramvaielor pe tronsonul dintre Piaţa Traian şi Piaţa Banatul. Totul, pentru ca lucrările de reabilitare de pe strada Ștefan cel Mare să poată începe. Restricțiile de trafic rutier urmează să fie anunțate de primărie, probabil chiar din ziua în care vor intra în vigoare.
Firma lui Gruia Stoica va reabilita tramvaiele Timisoarei
Până la sfârșitul anului, Timișoara va avea primul tramvai reabilitat. Municipalitatea a finalizat licitația începută în toamna trecută, la care s-au înscris două firme. Câștigătorul este asocierea Electroputere VFU Paşcani-Astra Vagoane Călători Arad. Firma din Pașcani, fostul Remar, deținută de Gruia Stoica, este cea la care a fost în vizită, anul trecut, primarul Nicolae Robu.
Timp de noua luni, restrictii de circulatie pe strada Stefan cel Mare
Șoferii vor avea, de luni, încă un hop de trecut: traficul va fi restricționat parțial pe strada Ștefan cel Mare. Primăria a predat, joi amplasamentul pentru șantierul care va începe pe tronsonul dintre străzile St. O. Iosif si 1 Decembrie. Teoretic, lucrarea, care costă circa șase milioane de euro, va fi gata până la Crăciun.
Strada Stefan cel Mare, in santier intre Paste si Craciun
Un nou șantier va da peste cap traficul în Timișoara. Până de Crăciun va fi reabilitată linia de tramvai și strada Ștefan cel Mare, pe tronsonul dintre străzile St. O. Iosif si 1 Decembrie. Lucrarea urmează să înceapă în scurt timp, iar pe durata ei circulația tramvaielor va fi suspendată.
Drept la replica
Referitor la articolul dumneavoastră, cu titlul „Doi clienți ai DNA se luptă pentru tramvaiele Timișoarei”, publicat pe siteul deBANAT.ro, prezentăm următorul drept la replică.
Fost director RATT dezvaluie: „Tramvaiele pot fi reabilitate la Timisoara”
Fostul director al RATT, Eugen Stănescu, atacă Primăria Timișoara, afirmând că regia de transport are posibilitatea de-a reabilita tramvaiele la un preț mult mai mic decât este dispusă să-l dea unor firme din afara orașului. Municipalitatea vrea să dea între 500.000 și 800.000 de euro pentru reabilitarea unui tramvai printr-o licitație la care s-au înscris două firme având patroni anchetați de DNA.
Doi „clienti” ai DNA se lupta pentru tramvaiele Timisoarei
Oricine ar câștiga licitația, tramvaiele din Timișoara vor fi reabilitate de o firmă a unui om de afaceri cu mari probleme cu legea. Gruia Stoica, de la Remar, și Călin Mitică, de la Remarul 16 Februarie, sunt personaje bine cunoscute de procurorii DNA. Primul dintre ei a fost, de altfel, arestat pentru o șpagă de nu mai puțin de trei milioane de euro, iar al doilea are mai multe dosare penale în lucru la DNA.
Un PP-DD-ist sustine ca, in zece ani, tramvaiele vor disparea din Timisoara
De la primul oraș cu tramvai electric, la un oraș fără niciun tramvai. Aceasta ar putea fi Timișoara în numai zece ani, dacă primăria insistă să nu cumpere tramvaie. Cel puțin așa susține consilierul judeţean Florian Zanfir (PP-DD), fost director tehnic al RATT.
Arestat pentru spaga, Gruia Stoica are 50% sanse sa reabiliteze tramvaiele la Timisoara
Firma lui Gruia Stoica nu are decât un singur contracandidat la licitația pentru reabilitarea tramvaielor din Timișoara. Câștigătorul va fi anunțat în câteva săptămâni. Primarul Nicolae Robu nu are emoții legate de eventuale probleme, în condițiile în care Stoica se află deja după gratii, după ce a vrut să dea o șpagă fabuloasă într-o altă licitație.
Gruia Stoica, arestat pentru 29 de zile
Omul de afaceri Gruia Stoica a primit mandat de arestare pentru 29 de zile. El este acuzat de procurorii DNA că ar fi dat avocatului Doru Boștină trei milioane de euro pentru a afla ce preț cere CFR Marfă la o licitație organizată de Complexul Energetic Oltenia pentru transportul cărbunelui.
De 1 decembrie, tramvaiele nu circula intre Piata 700 si Piata Traian
Parada militară de Ziua Națională schimbă, duminică, între orele 8 și 13, traseul pe care circulă unele tramvaie și autobuze. Conform RATT, este vorba despre tramvaiele de pe liniile 1, 2, 4, 5 și 6, respectiv cursele de autobuz de pe linia 22.
Un fost director de la RATT crede ca tramvaiele reabilitate pot fi bune doar… de muzeu
Reabilitarea tramvaielor nu e o idee prea bună, iar Timișoara ar avea nevoie de vehicule noi, nu de „antichități” cu față nouă. Asta susține consilierul județean PP-DD Florian Zanfir, fost director de exploatare la RATT. Conform acestuia, un tramvai nou, fabricat la Arad, costă cam cât un tramvai reabilitat plus cheltuielile care vor apărea ulterior.
Primaria promite 30 de tramvaie reabilitate in patru ani
De anul viitor, o parte din tramvaiele din Timișoara vor arăta omenește. Scaune cu încălzire, instalație de climatizare, camere video de supraveghere, caroserie nou-nouță – toate acestea vor fi asigurate de câștigătorul licitației pentru reabilitarea tramvaielor. El va fi cunoscut cel mai devreme în februarie 2014. În patru ani, 30 de vehicule vor primi față nouă.
In trei ani, tramvaiele vor circula pe Bd. Republicii!
Linia de tramvai dinspre Piața Maria spre Catedrala Mitropolitană ar putea deveni o amintire. Primarul Nicolae Robu a decis că un nou traseu pe șine între Gara de Nord și Spitalul de Copii ar scurta timpii de deplasare și ar reduce factura la energie electrică. După realizarea acestuia, municipalitatea va cumpăra și tramvaie noi. Totul, cu bani europeni.
Tramvaie retrase in depou mai repede, sambata si duminica
Timișorenii care intenționează să stea mai mult în oraș și să revină acasă cu mijloacele de transport în comun trebuie să știe că, sâmbătă și duminică, o parte din acestea se vor retrage mai repede în depou.
Robu promite, pe Facebook, tramvaie cu internet si clima
E clar: vara, Timișoara se conduce perfect de pe plajă. Nu-ți trebuie decât un smartphone și o conexiune bună la Internet. Totul, pentru a-ți putea posta pe Facebook realizările și planurile. Primarul Nicolae Robu anunță, de la Mamaia, că documentația pentru reabilitarea tramvaielor e gata și poate fi trimisă pe SEAP.
„Vedere” de la Mamaia, de la Robu: „Achizitia de tramvaie nu e o prioritate”
Din vacanța de la Mamaia, chiar de pe plajă, primarul Nicolae Robu tastează de zor pe Facebook, răspunzându-le celor care, zilele trecute, se plângeau de starea jalnică a tramvaielor din Timișoara. „Locomotiva” USL spune că, momentan, achiziția unor mijloace moderne de transport nu este o prioritate.
Inca un santier, pe Calea Buziasului
RATT anunţă că, din noaptea de vineri, 9 august, spre sâmbătă încep lucrările de amenajare ale liniei cale la intersecţia dintre Calea Stan Vidrighin (Calea Buziașului) şi străzile Diaconu Coressi şi Torac. Șantierul e preconizat să se încheie la 1 septembrie. Până atunci, se anunță noi întârzieri în trafic.
Diaconu: Robu s-a inteles cu Fenechiu sa modernizeze tramvaiele la Pascani
Preşedintele PP-DD Timiş, Adrian Diaconu, crede că primarul Nicolae Robu ar fi încheiat o înţelegere secretă cu ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. Subiectul acesteia: reabilitarea tramvaielor, la schimb cu două proiecte importante pentru Timișoara.
Controversatul Gruia Stoica, favorit la reabilitarea tramvaielor din Timisoara
Vechile garnituri de tramvaie care circulă prin Timișoara vor primi o nouă față taman la Pașcani. Evident, dacă firma Remar va câștiga licitația organizată de PMT. Compania moldoveană aparține lui Gruia Stoica, un fost fierar care a făcut afacerea vieții lui pe spatele CFR Marfă, pe vremea ministrului liberal Ludovic Orban. Acum e unul dintre cei mai bogați oameni din România.