Vaporaşele de pe Bega merg mai bine decât un ceas elveţian. Gradul de ocupare a ajuns la 85%

Cârcotaşii care au râs de vaporaşele de pe Bega au fost învinşi de datele statistice. Cel mai interesant mod de transport public local de călători merge excelent, nu are întârzieri, a dus la destinaţie sute de mii de oameni şi are un grad de încărcare excelent.

Vaporaș pe Bega

Vaporaș pe Bega

După un an de zile de la inaugurare, vaporaşele care circulă pe Bega s-au dovedit a fi un succes răsunător. Datele Societăţii de Transport Public Timişoara arată că acest mijloc de deplasare a avut un total de 200.000 de călători, iar gradul de ocupare a ambarcaţiunilor a ajuns la 85%. Dar, şi mai important, după bărcuţe nu stai cu ora ca să vină în staţie, nu are trafic să le întârzie, statistica arată că cele 2594 de curse efectuate au avut o întârziere totală de doar două minute! Mai tare decât trenurile în Japonia.

„STPT și primăria Timișoara au inaugurat transportul pe Bega în regim de agrement în urmă cu un an, în 3 august, chiar de ziua orașului nostru. Anul trecut, un total de 51.540 de timișoreni sau turiști au făcut curse de agrement pe Bega, cu cele 7 nave. Transportul public local pe Bega a fost inaugurat în luna octombrie a aceluiași an, 35.121 de călători trecând pragul vaporașelor STPT. În total, colegii noștri din cadrul Secției Transport Naval au transportat 86.661 de călători, în 2018.  Cele 7 nave de pasageri au fost ridicate de pe Canalul Bega și andocate în depou în perioada decembrie 2018 – martie 2019, din cauza condițiilor meteo. Timișorenii și turiștii Timișoarei au ales vaporașele ca mijoace de trasnsport în comun sau de agrement și în 2019 în număr la fel de mare. Aproape 50.000 de călători au ales transportul de promenadă pe Bega, începând cu luna martie până în prezent, situația fiind aceeași și-n privința călătorilor care au călătorit în regim de transport public, luna aceasta ajungând la un total de 113.490 de călători. Astfel, dacă adăugăm cei 86.661 de călători de anul trecut, la finalul acestei luni ne lăudăm cu puțin peste 200.000 de călători, din august 2018 până în prezent. Mai exact, 200.151 de călători!”, a anunţat STPT.

Transportul public pe Bega se efectuează de luni până vineri, în fiecare săptămână, publicul călător fiind deservit de câte trei nave, o călătorie costând un leu, în timp ce transportul de agrement se face la fiecare final de săptămână, cu câte două nave.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

F a spus: (iulie 30th, 2019 at 21:52 )

este inca un succes al conducerii actuale, succesul se bazeaza de fapt pe superinteligentul sistem de semaforizare implementatr de aceeasi mareata conducere.
sugerez conducerii construirea de sensuri giratorii pe Bega pentru a creste eficienta in transport !

Mara a spus: (iulie 31st, 2019 at 07:50 )

Anul trecut aveau 22 angajati (personal navigant si de intretinere, numar declarat insuficient atunci) la care se adauga vanzatorii de bilete, sa zicem minim 30 persoane. Calculat la minim 3000 lei pe luna (cheltuiala angajatorului) inseamna 66.000 lei/luna sau 792.000 lei/an.
In realitate sunt mai multi angajati si salariile sunt mai mari, cei doi capitani nu stau pe banii astia. Mai adaugam materiale pentru intretinere si reparatii (vaporase si pontoane) si investitia initiala: 2 milioane euro (9.000.000 lei) si pretul pontoanelor din statii. La un moment dat s-au cheltuit 15.000 lei doar ca sa schimbe placutele din statii din „RATT” in „STPT” desi pe tramvaie inca scrie RATT. Si tot asa. Aici sunt banii dumneavoastra!
In 2594 curse cu vaporase de 50 locuri ocupate 85% face 110.000 calatori. Cum le iese lor 200.000?
Ceasuri elvetiene am 3: unul cu arc care sta, unul cu quarz care sta ca n-are baterie, unul care merge (f.bine), cu care se compara mersul vaporaselor?

Ana a spus: (iulie 31st, 2019 at 10:50 )

Anul trecut aveau 22 angajati (personal navigant si de intretinere, numar declarat insuficient atunci) la care se adauga vanzatorii de bilete, sa zicem minim 30 persoane. Calculat la minim 3000 lei pe luna (cheltuiala angajatorului) inseamna 66.000 lei/luna sau 792.000 lei/an.
In realitate sunt mai multi angajati si salariile sunt mai mari, cei doi capitani nu stau pe banii astia. Mai adaugam materiale pentru intretinere si reparatii (vaporase si pontoane) si investitia initiala: 2 milioane euro (9.000.000 lei) si pretul pontoanelor din statii. La un moment dat s-au cheltuit 15.000 lei doar ca sa schimbe placutele din statii din „RATT” in „STPT” desi pe tramvaie inca scrie RATT. Si tot asa. Aici sunt banii dumneavoastra!
In 2594 curse cu vaporase de 50 locuri ocupate 85% face 110.000 calatori. Cum le iese lor 200.000?

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

isho timisoara

Cele mai citite articole


Aconnect - Digitalizam Romania

Administratie vezi arhiva Administratie

gauss-topografie-timisoara_728x90px

Politica vezi arhiva Politica

Iulius Town
Iulius Town

Sport vezi arhiva Sport

dermaskin-orizontal

Social vezi arhiva Social

GAL Freidorf alocă peste patru milioane pentru dezvoltarea de afaceri și abilități antreprenoriale

Peste patru milioane de lei vor fi utilizați de Grupul de Acțiune Locală Freidorf în cadrul proiectului Antreprenoriat pentru comunitatea marginalizată Freidorf. Parte a Strategiei de Dezvoltare Locală, acesta este finanțat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Contractul a fost semnat pe 31 martie și este în valoare de 4.308.554,90 lei. Printre activitățile proiectului se...
Citeşte tot articolul Citeste articolul GAL Freidorf alocă peste patru milioane pentru dezvoltarea de afaceri și abilități antreprenoriale
Muzeul National al Banatului

Economic vezi arhiva Economic

Fabrica de componente electronice a Continental Timișoara a ajuns la 15 milioane de produse finite anual

Creșterea gamei de produse realizate la fabrica de componente electronice a Continental a urcat producția la aproximativ 15 milioane de produse finite anual. Instrumente de bord digital, unități de afișare, sisteme de control al amortizării și unități de control a ansamblului de siguranță pasivă, acum într-o formă mai avansată Apariția generațiilor tot mai inovatoare de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Fabrica de componente electronice a Continental Timișoara a ajuns la 15 milioane de produse finite anual

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Timișoara are de joi și buget pe acest an și acum administrația se poate apuca de treabă. Consilierii locali au votat în cadrul ședinței de plen propunerea lansată, cu mici amendamente, iar valoarea acestuia va fi de 1,4 miliarde de lei. Mutați la scaune confortabile, din piele, la Sala de Conferințe a Universității Politehnica pentru...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Bugetul Timișoarei pe 2021 a fost aprobat, în armonie și înțelegere între consilierii tuturor partidelor
Într-o clasă politică prea mică în comparaţie cu ea, senatoarea Diana Şoşoacă a descoperit totuşi o mare „patrioată”. Este vorba de eurodeputata din Timişoara, Maria Grapini. Şoşoacă a avut această revelaţie în faţa… Spitalului de Psihiatrie din Jebel. De altfel, cele două „patrioate” sunt şi eroinele agenţiei de ştiri a Kremlinului, Sputnik. Senatoarea Diana Şoşoacă...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Diana Şoşoacă s-a dus la Spitalul de Psihiatrie din Jebel ca s-o laude pe Maria Grapini
Întâlnirea anunțată miercuri de Alin Nica, pe tema proiectului Timișoara – Capitală Europeană a Culturii a avut loc, în mediul digital, iar primarul Dominic Fritz anunță că a prezentat reprezentanților Comisiei Europene măsurile municipalității puse deja în funcțiune în sprijinul acestui important proiect. Printre deciziile așteptate în curând se numără reforma Asociației TM 2023, precedată...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Din cauza problemelor existente, Primăria Timișoara vrea să schimbe radical activitatea asociației TM 2023
Primăvara sosește cu parteneriate și cu daruri frumoase pentru Asociația Moving On Breast Cancer, ale cărei eforturi sunt îndreptate informării femeilor cu privire la riscurile și incidența cancerului la sân. Luna aprilie este cea în care Cupio, cunoscuta companie românească de cosmetice profesionale, a decis să doneze 5% din prețul vânzărilor produselor de machiaj către...
Citeşte tot articolul Citeste articolul O companie de cosmetice sprijină femeile cu cancer la sân
De două zile, Spitalul Clinic Militar „Dr. Victor Popescu” din Timișoara a operaționalizat o echipă mobilă de vaccinare formată din dr. Condor Alina, asistent medical Berariu Ana, registrator plt. Neacșu Robert și un paramedic asigurat de ISU zonal. Echipa medicală va acționa pentru imunizarea populației din zonele și localitățile cu acces redus la vaccinarea împotriva...
Citeşte tot articolul Citeste articolul O echipă mobilă de la Spitalul Militar vaccinează anti-covid persoane din patru județe
Top