Vaporaşele de pe Bega merg mai bine decât un ceas elveţian. Gradul de ocupare a ajuns la 85%

Cârcotaşii care au râs de vaporaşele de pe Bega au fost învinşi de datele statistice. Cel mai interesant mod de transport public local de călători merge excelent, nu are întârzieri, a dus la destinaţie sute de mii de oameni şi are un grad de încărcare excelent.

Vaporaș pe Bega

Vaporaș pe Bega

După un an de zile de la inaugurare, vaporaşele care circulă pe Bega s-au dovedit a fi un succes răsunător. Datele Societăţii de Transport Public Timişoara arată că acest mijloc de deplasare a avut un total de 200.000 de călători, iar gradul de ocupare a ambarcaţiunilor a ajuns la 85%. Dar, şi mai important, după bărcuţe nu stai cu ora ca să vină în staţie, nu are trafic să le întârzie, statistica arată că cele 2594 de curse efectuate au avut o întârziere totală de doar două minute! Mai tare decât trenurile în Japonia.

„STPT și primăria Timișoara au inaugurat transportul pe Bega în regim de agrement în urmă cu un an, în 3 august, chiar de ziua orașului nostru. Anul trecut, un total de 51.540 de timișoreni sau turiști au făcut curse de agrement pe Bega, cu cele 7 nave. Transportul public local pe Bega a fost inaugurat în luna octombrie a aceluiași an, 35.121 de călători trecând pragul vaporașelor STPT. În total, colegii noștri din cadrul Secției Transport Naval au transportat 86.661 de călători, în 2018.  Cele 7 nave de pasageri au fost ridicate de pe Canalul Bega și andocate în depou în perioada decembrie 2018 – martie 2019, din cauza condițiilor meteo. Timișorenii și turiștii Timișoarei au ales vaporașele ca mijoace de trasnsport în comun sau de agrement și în 2019 în număr la fel de mare. Aproape 50.000 de călători au ales transportul de promenadă pe Bega, începând cu luna martie până în prezent, situația fiind aceeași și-n privința călătorilor care au călătorit în regim de transport public, luna aceasta ajungând la un total de 113.490 de călători. Astfel, dacă adăugăm cei 86.661 de călători de anul trecut, la finalul acestei luni ne lăudăm cu puțin peste 200.000 de călători, din august 2018 până în prezent. Mai exact, 200.151 de călători!”, a anunţat STPT.

Transportul public pe Bega se efectuează de luni până vineri, în fiecare săptămână, publicul călător fiind deservit de câte trei nave, o călătorie costând un leu, în timp ce transportul de agrement se face la fiecare final de săptămână, cu câte două nave.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

F a spus: (iulie 30th, 2019 at 21:52 )

este inca un succes al conducerii actuale, succesul se bazeaza de fapt pe superinteligentul sistem de semaforizare implementatr de aceeasi mareata conducere.
sugerez conducerii construirea de sensuri giratorii pe Bega pentru a creste eficienta in transport !

 
Mara a spus: (iulie 31st, 2019 at 07:50 )

Anul trecut aveau 22 angajati (personal navigant si de intretinere, numar declarat insuficient atunci) la care se adauga vanzatorii de bilete, sa zicem minim 30 persoane. Calculat la minim 3000 lei pe luna (cheltuiala angajatorului) inseamna 66.000 lei/luna sau 792.000 lei/an.
In realitate sunt mai multi angajati si salariile sunt mai mari, cei doi capitani nu stau pe banii astia. Mai adaugam materiale pentru intretinere si reparatii (vaporase si pontoane) si investitia initiala: 2 milioane euro (9.000.000 lei) si pretul pontoanelor din statii. La un moment dat s-au cheltuit 15.000 lei doar ca sa schimbe placutele din statii din „RATT” in „STPT” desi pe tramvaie inca scrie RATT. Si tot asa. Aici sunt banii dumneavoastra!
In 2594 curse cu vaporase de 50 locuri ocupate 85% face 110.000 calatori. Cum le iese lor 200.000?
Ceasuri elvetiene am 3: unul cu arc care sta, unul cu quarz care sta ca n-are baterie, unul care merge (f.bine), cu care se compara mersul vaporaselor?

 
Ana a spus: (iulie 31st, 2019 at 10:50 )

Anul trecut aveau 22 angajati (personal navigant si de intretinere, numar declarat insuficient atunci) la care se adauga vanzatorii de bilete, sa zicem minim 30 persoane. Calculat la minim 3000 lei pe luna (cheltuiala angajatorului) inseamna 66.000 lei/luna sau 792.000 lei/an.
In realitate sunt mai multi angajati si salariile sunt mai mari, cei doi capitani nu stau pe banii astia. Mai adaugam materiale pentru intretinere si reparatii (vaporase si pontoane) si investitia initiala: 2 milioane euro (9.000.000 lei) si pretul pontoanelor din statii. La un moment dat s-au cheltuit 15.000 lei doar ca sa schimbe placutele din statii din „RATT” in „STPT” desi pe tramvaie inca scrie RATT. Si tot asa. Aici sunt banii dumneavoastra!
In 2594 curse cu vaporase de 50 locuri ocupate 85% face 110.000 calatori. Cum le iese lor 200.000?

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole

Aeroportul International Timisoara - 700px

Administratie vezi arhiva Administratie

Gauss topografie timisoara

Politica vezi arhiva Politica

CCIAT

Sport vezi arhiva Sport

Știu că pot – eveniment sportiv dedicat copiilor cu dizabilități din Timiș!

Alergare, aruncare la coșul de baschet și săritură în lungime vor fi probele prin care vor trece copiii cu dizabilități intelectuale din Timiș la o nouă ediție a evenimentului sportiv „Știu că pot!” Evenimentul sportiv „Știu că pot!” se va desfășura în 25 noiembrie, de la ora 10, la Sala Constantin Jude din Timișoara. Este...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Știu că pot – eveniment sportiv dedicat copiilor cu dizabilități din Timiș!

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Investitorii americani caută la Timişoara specialişti cu studii superioare pentru a se extinde în domeniul automotive

Reprezentanții unor mari companii din Statele Unite ale Americii au participat marți, 15 octombrie 2019, la o întâlnire cu reprezentanții Universității Politehnica Timișoara, în cadrul unei întâlniri provocate de cei de la ADR Vest. Investitorii au fost interesați de programele educaționale oferite de universitate și de competențele pe care le dobândesc absolvenții din domeniul ingineriei....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Investitorii americani caută la Timişoara specialişti cu studii superioare pentru a se extinde în domeniul automotive

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Cea de a şaptea ediţie a Salonului Internațional de Caricatură de Presă și Arte Vizuale Satirice se pregăteşte pentru publicul timişorean, amatorii acestui gen fiind aşteptaţi în perioada 18 – 20 octombrie, la Bastionul Theresia. Vor fi expuse lucrările a peste 300 de artişti, din 70 de ţări. Evenimentul e organizat de Muzeul Național al...
Citeşte tot articolul Citeste articolul La Timişoara se întâlnesc cei mai buni caricaturişti de pe şase continente
Reprezentanții unor mari companii din Statele Unite ale Americii au participat marți, 15 octombrie 2019, la o întâlnire cu reprezentanții Universității Politehnica Timișoara, în cadrul unei întâlniri provocate de cei de la ADR Vest. Investitorii au fost interesați de programele educaționale oferite de universitate și de competențele pe care le dobândesc absolvenții din domeniul ingineriei....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Investitorii americani caută la Timişoara specialişti cu studii superioare pentru a se extinde în domeniul automotive
Nicolae Robu, primarul Timişoarei, spune că toate trecerile de pietoni din oraş sunt realizate în conformitate cu legislaţia, inclusiv cea de la Pasajul Jiul, unde săptămâna precedentă a avut loc un accident mortal. Dar, el spune că siguranţa este cea mai importantă şi, la nevoie, se pot face şi schimbări în ceea ce priveşte situarea...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Problema trecerii de pietoni de la pasajul Jiul, discutată de Robu: proiectarea s-a făcut legal, dar pentru securitate putem schimba
Un nou condamnat la puşcărie pe motiv că a fost prins luând şpagă a fost promovat în cadrul DRDP Timişoara. La finalul lunii august, directorul PSD-ist al instituţiei, Cristian Ispravnic, îl punea pe colegul său de partid Mircea Andrei Lucaciu pe o funcţie de şef, chiar dacă acesta a fost condamnat la închisoare pentru constituire de grup infracţional organizat.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DRDP Timişoara, pepiniera de şpăgari a directorului PSD-ist Cristian Ispravnic
Top
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com