Primăria Municipiului Timişoara va organiza miercuri, 08.09.2021, ora 17, dezbaterea publică pe marginea Proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor locale în Municipiul Timișoara pentru anul 2022.
Dezbaterea se va desfășura în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Timișoara, Bd . CD Loga nr. 1, et. 1 și prin platforma online ZOOM. Pentru transmiterea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de hotărâre supus dezbaterii, cetățenii interesați se pot adresa în scris Direcţiei Secretariat General – Serviciul Administraţie Locală sau in format electronic, la adresa: camelia.crisan@primariatm.ro, până la data de 06.09.2021, ora 1200.
Persoanele care doresc să participe online la dezbatere, vor anunța până cel târziu în data de 06.09.2021, ora 15, intenția de participare și totodată vor transmite opiniile pe care urmează să le pună în discuție, la adresa de e-mail de mai sus, unde vor preciza: numele, numărul de telefon, adresa de e-mail pentru transmiterea invitației online în vederea participării la ședința prin intermediul platformei online.
Participanții la dezbatere care se înscriu la cuvânt își vor susține punctele de vedere exclusiv pe marginea proiectului de hotărâre.
Durata limită de exprimare a punctelor este de 3 minute pentru fiecare participant.
Proiectul de hotarare poate fi găsit și online.
https://www.primariatm.ro/administratie/consiliul-local/proiecte-de-hotarari/?uid=5863BFFCC25F7B52C2258733003EAE0B
Comentarii prin facebook