Arhiva pentru eticheta: autostrazi

Autostrada A1 Lugoj - Deva

Două obiective din Timiş pe lista marilor proiecte de infrastructură finanţate prin programul NextGenerationEU

Două obiective din Timiş pe lista marilor proiecte de infrastructură finanţate prin programul NextGenerationEU

România va dispune, în următorii patru ani, de 30,4 miliarde de euro de la Uniunea Europeană pentru redresarea economiei după pandemia de coronavirus. Pe lista de obiective care urmează să fie executate cu aceşti bani se numără două investiţii din Timiş: finalizarea Autostrăzii Lugoj – Deva şi drumul de legătură A1- Timişoara – Aeroportul “Traian

Autostrada A1

Mai aşteptăm până vom avea legături mai bune către autostrada A1

Şantierul la drumul judeţean care asigură legătura Timişoarei cu autostrada A1, care traversează Dumbrăviţa şi Giarmata, este aproape de intra în lucru. Despre noua rută, de la bifurcaţia spre Sânandrei, nu se ştie când va începe şantierul. Timişorenii mai au de aşteptat până vor ajunge mai uşor pe A1. Permanent, la nodurile de urcare pe

Avem gropi pe sosele cat incape, dar in vestul Romaniei nu asa multe! Unde sunt cele mai praf drumuri din tara

România este o țară cu șosele făcute ciur, dar, conform datelor oficiale, în vestul țării situația nu e așa de rea. Zona de care este responsabilă DRDP Timișoara are… cea mai mică suprafață cu gropi! Recordul este deținut, de departe, de regionalele Brașov și Iași.

Asociatia Pro Infrastructura, despre autostrazile lui Felix Stroe: Minciuna gogonata si dezinformare grosolana

Facem autostrăzi doar pe hârtie. În realitate, terminăm „muzee” care nu pot fi deschise traficului. Asta nu-l împiedică pe ministrul Transporturilor, Felix Stroe, să mintă, spunând că în 2018 vor fi inagurați aproape 160 de km de șosea rapidă. Asociația Pro Infrastructură îi bate, din nou, obrazul lui Stroe și îi demonstrează că dezinformează cu bună știință, inclusiv în cazul Lugoj – Deva.

Dezastru la CNAIR: zero pe linie in 2017, la autostrazi, drumuri nationale, variante ocolitoare

Nimic. Zero kilometri de autostradă, centură sau drum național. Acesta este bilanțul de final de an al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru 2017. Asociația Pro Infrastructură cere ministrului Transportului să dea afară incompetenții din CNAIR și să aducă oameni care să mai salveze ceva, măcar în ceasul al 12-lea.

Catalin Drula

Catalin Drula stie de ce n-avem autostrazi: gastile de partid si cumetriile sufoca CNAIR

Deputatul USR de Timiș, Cătălin Drulă, a declarat miercuri, în plenul Camerei Deputaților, că România nu are autostrăzi fiindcă PSD a umplut CNAIR cu „pile de partid de la rude, fii și fiice, gineri și cumetri”. Intervenția a avut loc în timp ce se discuta moțiunea simplă pe tema infrastructurii de transport depusă de PNL și USR.

Ne-au scos „cucii din cap”, de-am ajuns in urma Ugandei si Burundi

„Am venit aici să vă scot din cap cucii cu autostrăzile!”, îi atenționa, în urmă cu aproape două decenii, ministrul de atunci al Transporturilor, Traian Băsescu, pe liderii administrației din Timiș și în special pe Viorel Coifan, la acea vreme președinte al consiliului județean.

Vrei sa vezi pe ce santiere ale patriei se si lucreaza? Pro Infrastructura are harta care-ti trebuie

În România se discută, de aproape 30 de ani, despre construirea de autostrăzi, șosele moderne și căi ferate de secol XXI. Cum stăm de fapt, ce șantiere au început și bat pasul pe loc, dar și ce lucrări înaintează? Pe toate le puteți găsi, de acum, pe o hartă interactivă marca Pro Infrastructură.

Victor Ponta

Ponta: Procurorii DNA, vinovati de pierderea a trei miliarde de euro pentru autostrazi

Victor Ponta are o explicație năucitoare pentru faptul că România a pierdut trei miliarde de euro din fonduri europene destinate autostrăzilor. El a afirmat că vina o poartă doar procurorii anticorupție, cu ale lor anchete și investigații. Ministrul Finanțelor îl contrazice, afirmând că vina se află la oficialii din Ministerul Transporturilor.

Fara sosea de centura Timisoara Sud cel putin pana in 2017! / FOTO

Aproape 30 de miliarde de euro – de atât are nevoie România până în 2030, pentru a construi 725 kilometri de autostradă, 184 de kilometri de autostradă fazată şi 1.809 kilometri de drum expres. Estimarea îi aparține ministrului Transporturilor, Ioan Rus, care a prezentat și prioritățile pentru 2015-2015. Acestea includ mai multe șosele de centură, dar nu și Timișoara Sud.

Horia Cristian: Vor autostrazi, soferii romani trebuie sa plateasca!

Deputatul liberal Horia Cristian e categoric: bugetul de stat nu trebuie să finanțeze construcția de autostrăzi. Dacă vor să circule ca-n vestul Europei, șoferii români trebuie să plătească. Timișoreanul spune că taxa pe carburant, care ar urma să fie introdusă de anul viitor, e singura șansă de a aduna bani pentru drumuri, fiindcă nu e corect ca sumele să fie luate de la asistență socială sau sănătate.

Top