Calitatea extrem de slabă și depășită de vremuri a proiectului centurii sud de ocolire a Timișoarei, aflată în prezent în lucru, a ajuns și în atenția foștilor colegi de viață ”civilă” a actualului ministru al Transportorilor, Cătălin Drulă, Asociația Pro Infrastructură. Organizația analizează o soluție ciudată adoptată pentru a rezolva intersecția cu un drum existent,…
Drona domnului Drulă
Când se prorocea că dl. Deputat Cătălin Drulă ar fi ministrul din umbră al Transporturilor, din umbra USR-ului, firește, frământa ușor-ușor o întrebare. Cum va fi de acum încolo relația dintre Asociația „Pro Infrastructură”, prin care dl. Drulă supraveghea ce se făcea și ce nu se făcea bine în Ministerul Transporturilor și compania națională de…
Cătălin Drulă nu scapă de ”atenția” celor de la Pro Infrastructură. La început de mandat acesta anunță o nouă companie
Ani de zile ignorat în ceea ce privește infrastructura mare, Timișul va avea acum sprijin, cel puțin teoretic, la Ministerul Transporturilor. Cătălin Drulă, deputatul ales în județ pe listele USR PLUS, va ocupa acest post, dar nu va avea o viață deloc ușoară, așa cum e avertizat și de foștii colegi de la Asociația Pro…
Asociația Pro Infrastructură avertizează: România va pierde toți banii europeni pentru întreg proiectul autostrăzii Lugoj – Deva
România este extrem de aproape de a fi nevoită să restituie toți banii nerambursabili aferenți construcției autostrăzii Lugoj – Deva. Aceasta, pentru că nu va putea finaliza lucrarea în timp util din cauza porțiunii cu tuneluri, care nu a fost realizată nici acum, iar perspectiva construcției nu este una prea apropiată. Incompetența celor care au…
Acuzaţii grave: Reparaţiile de pe autostrada Lugoj – Deva, doar pentru a acoperi orgoliul politicienilor
Asociaţia Pro Infrastructură acuză Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), dar şi noul ministru al Transporturilor, că doreşte să-şi ascundă propriile greşeli şi sub noua guvernare. Asociaţia arată că lucrările efectuate pe lotul 3 din Autostrada Lugoj – Deva, la podul peste Mureş, nu sunt deloc grave, aşa cum spune CNAIR, iar intervenţia este doar una banală, fiind doar o operaţiune de imagine.
Garanţia pe lotul trei, executată ilegal. Constructorul nu a avut la dispoziţie termenul prevăzut, pentru reparaţii/VIDEO
Decizia executării de către cei de la Compania de Drumuri a garanţiei bancare aferente contractului de execuţie a lotului 3 din Autostrada Lugoj – Deva a fost ilegală pentru că nu s-a respectat termenul de 15 zile acordat antreprenorului pentru remedierea deficienţelor constatate la inspecţia finală, se spune în motivarea deciziei luate de Tribunalul Bucureşti.…
Pentru lipsa tunelurilor de pe autostrada Lugoj – Deva, România ar urma să restituie UE sute de milioane de euro
Tunelurile pentru urşi de pe autostrada Lugoj – Deva ar putea scoate bani sănătoşi din buzunarele românilor. Aceasta pentru că din cauza întârzierilor enorme existente în proiect ar urma să fie depăşit termenul limită pentru închiderea şantierelor, iar sumele obţinute de la Uniunea Europeană vor trebui date înapoi, spun cei de la Asociaţia Pro Infrastructură.
Lucrările sunt finalizate pe cea mai mare parte a lotului 4 din autostrada Lugoj – Deva / FOTO
Aproximativ 22 de kilometri din lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva sunt ca şi finalizaţi, arată informaţiile Asociaţiei Pro Infrastructură, stadiul fizic al lucrărilor fiind la 95%. Din păcate, continuă eforturile depuse de antreprenorul care se ocupă de acest şantier la Dealul Lilecilor, în zona nodului de la Şoimuş, unde lucrările sunt de amploare.
Pro Infrastructură: Autoritățile promit cai verzi pe pereți în privința autostrăzilor
Veste proastă pentru România, dar bună pentru Banat de la Asociația Pro Infrastructură. În 2019 pot fi inaugurați la nivel național, la modul realist, doar 43 de kilometri, toți pe Autostrada Lugoj – Deva. Scenariul foarte optimist anunțat de asociație este de 69 de kilometri, față de promisiunile guvernanților de 118 km.
Lucrările de pe A1, de la dealul liliecilor, nu vor fi gata în acest an. Cum arată șantierul / FOTO+VIDEO
Cât de dificile sunt lucrările de la „dealul liliecilor”? E întrebarea la care răspund, cu detalii spectaculoase, cei de la Asociația Pro Infrastructura, care au făcut publice noi imagini din zonă. Ei estimează totuși că acest tronson al A1 nu va fi gata în acest an, în ciuda optimismului afișat de autorități.
Se lucrează din greu la dealul „cu lilieci” de pe A1. Lotul 4 ar putea fi gata, în mare, la finele anului / VIDEO
Lotul 4 al Autostrăzii A1, cel cu dealul „cu lilieci”, ar putea fi gata spre finele anului. Cei de la Asociația Pro Infrastructură îi cer ministrului Transporturilor să nu uite de modificarea regulamentului de recepție. În caz contrar, am putea avea o nouă „autostradă muzeu”.
Se lucrează susținut pe Autostrada Liliecilor, dar șoseaua ar putea fi… muzeu. Depinde ce face CNAIR / VIDEO
Pe Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva se lucrează bine, iar șoseaua ar putea fi finalizată până la jumătatea anului 2019. Totuși, ea ar putea fi una inutilizabilă, în cazul în care CNAIR nu rezolvă rapid problema nodului rutier de pe Lotul 3.
De ce nu avem autostradă. CNAIR, obligată să arate cum a reziliat contractul pentru tunelurile de urși de pe A1
CNAIR trebuie să pună la dispoziția Asociației Pro Infrastructură actul prin care a reziliat contractul cu asocierea Salini-Impregilo pentru secțiunea E a lotului 2 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, cea cu faimoasele tuneluri pentru urși. Este decizia Tribunalului București, care poate fi atacată de drumari.
Pe Autostrada Liliecilor greul abia începe / FOTO
Se lucrează bine pe Lotul 4 de pe Autostrada A1 Lugoj – Deva, dar în punctul nevralgic al acestui șantier greul abia începe. Pe Dealul Liliecilor se va ajunge la consolidarea versantului doar în câteva luni. Cei de la Asociația Pro Infrastructură au surprins în ce stadiu este acum lucrarea.
Autostrada-muzeu. Luminita de la capatul tunelurilor pentru ursi de pe A1 Lugoj – Deva nu se vede / FOTO + VIDEO
Ne lăudăm cu o măreață autostradă A1, dar o bună parte din ea, deși aproape gata, nu va putea fi folosita în viitorul apropiat. Se termină exact câmp, iar șoseaua care ar trebui s-o completeze nu va fi scoasă prea curând la licitație. Este vorba despre celebra secțiunea E, cu tuneluri pentru urși, a lotului 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva.
Lotul 3 al Autostrazii A1 Lugoj-Deva, circulabil abia din 2019. Pro Infrastructura explica de ce / FOTO
Jumătate din lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva este gata în totalitate, restul șoselei fiind în stare avansată de lucru. Totuși, ce e greu abia acum urmează, pentru că la „Dealul Liliecilor” încă e mult de făcut. Cei de la Pro Infrastructură estimează că abia în 2019 vom putea circula pe acolo și nici asta nu e sigur.
Rezilierea contractului de pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj-Deva ar fi un dezastru
Lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva ar putea fi reziliat, după ce reprezentanții CNAIR au făcut o vizită și au constatat o mobilizare slabă a constructorilor. CNAIR susține că pe Lotul 3 există și niște lucrări neconforme, însă este contrazisă de Asociația Pro Infrastructură. Cei de la API avertizează că o reziliere „ar fi dezastruoasă”.
Se lucreaza pe Autostrada Liliecilor. Dar e greu de crezut ca vom circula pe acolo in 2018 / FOTO
Lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva ar trebui finalizat în 2019. Sunt doar puțin peste 22 km, între Șoimuș și Ilia, dar problemele au fost uriașe. De aici au fost relocate niște colonii de lilieci, apoi au fost de mutat niște stâlpi. Acum se lucrează în sfârșit.
Drumul spre Cenad, soseaua cu cei mai multi morti din Romania
Cinci oameni mor, în medie, în fiecare zi, pe șoselele din România. Țara noastră este, de departe, „campioana” Europei la acest capitol al accidentelor grave. De vină sunt atât șoferii teribiliști, cât și starea proastă a infrastructurii rutiere. Asociația Pro Infrastructură trage, din nou, un semnal de alarmă.
Asociatia Pro Infrastructura, despre autostrazile lui Felix Stroe: Minciuna gogonata si dezinformare grosolana
Facem autostrăzi doar pe hârtie. În realitate, terminăm „muzee” care nu pot fi deschise traficului. Asta nu-l împiedică pe ministrul Transporturilor, Felix Stroe, să mintă, spunând că în 2018 vor fi inagurați aproape 160 de km de șosea rapidă. Asociația Pro Infrastructură îi bate, din nou, obrazul lui Stroe și îi demonstrează că dezinformează cu bună știință, inclusiv în cazul Lugoj – Deva.
- 1
- 2