Cel mai important proiect imobiliar mixt din această parte a României, Iulius Town, a fost inaugurat vineri. Acesta va oferi clienţilor mai multe clădiri de birouri, dar şi timişorenilor posibilităţi multiple de distracţie, magazine ale unor brand-uri de primă mână, inclusiv un parc pentru a cărei realizare s-au cheltuit nouă milioane de euro, plus un pasaj care va fluidiza mult din circulaţia rutieră din zonă.
Companiile Iulius şi Atterbury Europe au inaugurat vineri, la Timişoara, proiectul mixt Iulius Town, cea mai mare investiţie din regiune, în valoare totală de 442 milioane de euro. Iulius Town a presupus integrarea Iulius Mall Timişoara într-un proiect amplu de regenerare urbană, completându-l cu funcţiuni de retail, office şi entertainment.
Din valoarea totală a proiectului, până în prezent s-au investit 327 milioane de euro, incluzând Iulius Mall Timişoara, la care se adaugă alte 115 milioane de euro destinaţi dezvoltării celei mai înalte clădiri de birouri din România, aflată în construcţie.
Iulius Town reprezintă primul ansamblu de tip mixt realizat în vestul ţării şi cel de-al doilea din portofoliul companiei IULIUS, după Palas Iaşi. Este un proiect regional, care se adresează Timişoarei, clienţilor din judeţele limitrofe şi celor din ţările din proximitate, Serbia şi Ungaria.
„Oraşul are multiple beneficii dintr-o asemenea investiţie. Cei mai importanţi sunt oamenii, cel mai mare avantaj pentru oraş e că s-au asigurat pentru tineri locuri de muncă de cel mai înalt nivel, la cel mai înalt standard. E important ca tinerii să se poată realiza la ei acasă, în ţara lor, să-şi aducă aportul la dezvoltarea ţării lor. Şi mercantil e important, contribuţia la bugetul local, respectiv la cel naţional. Sunt bucuros că se va contribui la buget local, vom avea bani pentru susţinerea investiţiilor, inclusiv cele în domeniile care nu produc, în sănătate, cultură, securitatea bunurilor. Serviciile oferite aici sunt de cel mai înalt nivel. Timişoreii au acum acces la produse ale celor mai renumite firme. Vedem la ce condiţii de petrecere a timpului liber au acces acum oamenii. Oraşul e unul în care toată lumea munceşte, dar trebuie să aibă şi condiţii de relaxare. Prin inaugurarea de azi se crează condiţii pentru ceea ce se va numi Noua Timişoară. Este extrem de important ca beneficiu pentru oraş, prin acest proiect s-a pus ştacheta sus de tot, tot ce se face de acum înainte trebuie realizat la acest nivel”, a declarat Nicolae Robu, la inaugurarea ansamblului.
Iulian Dascălu, omul de afaceri aflat în spatele a ceea ce înseamnă compania Iulius şi a investiţiilor realizate, a spus că acest proiect este unul făcut pentru timişoreni.
„Orice proiect de o asemenea anvergură pleacă de la o idee bună, una pe care o ai singur sau cu echipa, acum am avut-o împreună cu echipa. Dacă ideea e bună totul e ulterior mult mai uşor. Proiectul Iulius Town l-am făcut pentru timişoreni, e unul de referinţă pentru compania Iulius, unul la care va veni toată lumea cu plăcere”, a declarat, la rândul său, Iulian Dascălu.
Parcul dăruit Timişoarei
Una dintre cele mai importante contribuţii aduse oraşului prin acest proiect este parcul superb ridicat la Iulius Town. Investiţia a fost una ameţitoare pentru o administraţie publică locală, dar Dascălu a spus că aici nu au fost importanţi banii: „
Am dorit un parc frumos, într-o zonă unde oamenii să nu vină numai la cumpărături, ci cu familiile, să se simtă bine. Totul a început acum şase ani, atunci când am început să realizăm proiectul şi să pregătim pomii. Nu doresc să vorbim de bani, doar un investitor privat poate face o asemenea investiţie”.
De asemenea, Iulius Town include şi un subpasaj rutier, de 800 de metri, realizat exclusiv cu fondurile private ale investitorului şi care va fi donat primăriei. Acesta asigură legătura dintre Piaţa Consiliul Europei şi bulevardul Antenei.
Brand-uri de primă mână
Printre noutăţile aduse de noul Iulius Town se numără o serie de nume extrem de cunoscute pe plan mondial în cele mai diverse domenii, mai ales cel al articolelor vestimentare. În magazinele existente vom găsi articule Zara Home, Oysho, Peek & Cloppenburg, Liu Jo, Intimissimi, Marks & Spencer, Distinctive multibrand – A | X Armani Exchange, Napapijri și Pepe Jeans London, Superdry & New Era, Next (kids), Sizeer, Grid, Primigi, Teilor Fine Jewellery, Beautik Haute Parfumerie, Meli Melo Deco etc. Alte branduri din Iulius Mall și-au extins suprafaţa și au implementat cele mai moderne concepte de magazine: Zara, Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Guess, Mango, Sephora, Douglas şi Musette.
Oferta va fi completată cu o extindere a World Class, care va deschide cel mai mare centru de fitness din România, cu piscină semiolimpică. De asemenea, Cinema City va inaugura un cinema multiplex extins, cu o capacitate de 12 săli şi va implementa, pentru prima oară în afara Capitalei, conceptul de cinema VIP, cu cină şi film în sistem all inclusive.
Iulius Town include şi concepte aparte de food & beverage, precum cafenele şic şi restaurante tematice, cu specificuri culinare diverse: mexican, mediteranean, libanez, italian, grecesc, sârbesc şi românesc. Traficul anual estimat pentru Iulius Town este de peste 20 de milioane de vizitatori.
Comentarii prin facebook