Arhiva pentru eticheta: cnair

centura de sud

Centura de Sud ajunge, în sfârșit, în instanță. Procesul s-ar putea termina

Centura de Sud ajunge, în sfârșit, în instanță. Procesul s-ar putea termina

Procesul firmelor care au contestat licitația de atribuire a lucrărilor de la Centura de Sud a Timișoara se judecă joi, 27 septembrie, la Curtea de Apel București. Ar putea fi ultimul termen, dar asta nu înseamnă că lucrările pot începe imediat. Pentru finalizarea șantierului până în 2021 ar fi nevoie de o minune.

centura de sud

Robu: Nimeni nu e atât de iresponsabil să lase Timișoara în 2021 fără Centura de Sud

Nimeni nu poate fi atât de inconștient încât să lase Timișoara fără șosea de centura de sud, în anul în care este capitală europeană a culturii. Asta susține primarul Nicolae Robu, care crede că termenul anunțat de CNAIR e doar „o măsură de precauție”. Un lucru e cert: lucrările, programate să dureze 2 ani, nu pot începe mai devreme de 2019.

centură

Centura de Sud, în niciun caz mai devreme de 2022! Ce așteaptă CNAIR de la UE

Nu mai devreme de 2020! Abia atunci ar putea începe construcția efectivă a mult așteptatei Centuri de Sud a Timișoarei. O recunoaște CNAIR, în documentul prin care anunță că a depus proiectul pentru finanțare din bani de la UE. Oricum, licitația este încă blocată în instanță.

CNAIR, obligată să spună ce face pe Dealul Liliecilor de pe A1. Cătălin Drulă a bătut „drumarii” în instanță

CNAIR va trebui să-i prezinte deputatului de Timiș Cătălin Drulă (USR) mai multe documente legate de proiectul tehnic al autostrăzii Lugoj – Deva. Drulă voia să știe detalii referitoare la Lotul 4, mai exact dealul de la Șoimuș.

Se lucrează susținut pe Autostrada Liliecilor, dar șoseaua ar putea fi… muzeu. Depinde ce face CNAIR / VIDEO

Pe Lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva se lucrează bine, iar șoseaua ar putea fi finalizată până la jumătatea anului 2019. Totuși, ea ar putea fi una inutilizabilă, în cazul în care CNAIR nu rezolvă rapid problema nodului rutier de pe Lotul 3.

centura de sud

Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările

După o licitație începută în vara anului trecut, cu numeroase prelungiri, la finele lunii februarie 2018 a fost anunțat câștigătorul licitației pentru Centura de Sud a Timișoarei. Rezultatul a fost contestat, astfel că acum urmează lupta în instanță. Timișorenilor nu le rămâne decât să îndrăznească să creadă. Și să aștepte.

Avem gropi pe sosele cat incape, dar in vestul Romaniei nu asa multe! Unde sunt cele mai praf drumuri din tara

România este o țară cu șosele făcute ciur, dar, conform datelor oficiale, în vestul țării situația nu e așa de rea. Zona de care este responsabilă DRDP Timișoara are… cea mai mică suprafață cu gropi! Recordul este deținut, de departe, de regionalele Brașov și Iași.

Autostrada A6

Autostrada-muzeu. Luminita de la capatul tunelurilor pentru ursi de pe A1 Lugoj – Deva nu se vede / FOTO + VIDEO

Ne lăudăm cu o măreață autostradă A1, dar o bună parte din ea, deși aproape gata, nu va putea fi folosita în viitorul apropiat. Se termină exact câmp, iar șoseaua care ar trebui s-o completeze nu va fi scoasă prea curând la licitație. Este vorba despre celebra secțiunea E, cu tuneluri pentru urși, a lotului 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva.

Rezilierea contractului de pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj-Deva ar fi un dezastru

Lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva ar putea fi reziliat, după ce reprezentanții CNAIR au făcut o vizită și au constatat o mobilizare slabă a constructorilor. CNAIR susține că pe Lotul 3 există și niște lucrări neconforme, însă este contrazisă de Asociația Pro Infrastructură. Cei de la API avertizează că o reziliere „ar fi dezastruoasă”.

Sefii de la Drumuri, nemultumiti de santierul pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj – Deva / VIDEO

Echipele de control ale CNAIR au vizitat, marți, șantierele de pe loturile 3 și 4 ale celebrei autostrăzi A1, Lugoj – Deva. Dacă pe „șoseaua liliecilor” e vacanță anunțată înainte de Paște, pe tronsonul 3, cei de la Drumuri susțin că se lucrează prost și sunt situații nerezolvate de doi ani. Nimic însă despre situația nodului de la Holdea.

In sfarsit, Centura de Sud are castigator, dupa 4 amanari. Ar putea urma alte contestatii

A patra oară va fi cu noroc. CNAIR are, în sfârșit, câștigător pentru construcția Centurii de Sud a Timișoarei. Au fot 12 oferte și patru amânări ale termenului de anunțare a câștigătorului. Este vorba despre un constructor străin, care a lucrat la diverse segmente de autostrăzi în România.

Deputatul USR Catalin Drula: Asa arata incompetenta omului lui Dragnea, pus sef la autostrazile din Romania

Bucata lipsă din autostrada Lugoj – Deva este „suplinită” de un drum național care nu mai face față demult traficului pe această rută, iar ccidentele grave sunt la ordinea zilei. Deputatul USR de Timiș Cătălin Drulă are un nou mesaj către ministrul Transporturilor, căruia îi cere ca, în al 12-lea ceas, să facă ordine la Compania Națională de Drumuri.

Top