Primăria Timișoara și-a suspendat programul cu publicul până pe 7 ianuarie 2012. Angajații de la unele direcții și servicii vor veni însă la serviciu după orar normal, în toate zilele lucrătoare.
Astfel, Direcţia de Evidență a Persoanelor își suspendă programul cu publicul în perioada 24 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Înregistrarea nou-născuţilor şi a deceselor se va face însă conform programului existent. Direcţia Patrimoniu – Serviciul Achiziţii Publice preia, și în această perioadă, documentaţii specifice la camera 12, ghişeul 9.
Compartimentul Pompe Funebre şi Coşărit, casieria de pe Bd. 3 August 1919, nr.17, va funcţiona în zilele de 17-21 decembrie, 24 decembrie, 27-28 decembrie, 31 decembrie și 3-4 ianuarie, între orele 9 și 12. De asemenea, Instituţia Arhitectului Șef – Serviciul Banca de Date Urbane si Cadastru va elibera, până în 21 decembrie, diverse acte și adeverințe.
Direcția de Asistenţă Socială Comunitară suspendă distribuirea de alimente de la UE în 24 decembrie și 2 ianuarie. Cantina de Ajutor Social funcţionează însă în toate zilele lucrătoare, între orele 8 și 16, iar în 21 decembrie vor fi distribuite pachetele de Crăciun.
Ultima zi de program cu publicul a Direcției Fiscale va fi în 21 decembrie. Impozitele vor putea fi plătite din nou din 14 ianuarie. Vor funcționa, în perioada vacanței, Biroul Consiliere Cetăţeni, Registratură, Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice şi Juridice. Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar amenzi.
Comentarii prin facebook