Majoritatea instituţiilor publice din Timişoara le recomandă cetăţenilor să aibă contact la minim cu funcţionarii din cadrul acestora. Plătiţi facturi online, faceţi „audienţe” telefonic, spun aceştia. De asemenea, cei de la Teatru au decis să oprească spectacolele.
Problema apariţiei coronavirusului schimbă total interacţiunea dintre oameni. Majoritatea instituţiilor publice doresc evitarea contactului direct dintre clienţi şi angajaţi. La Direcţia Fiscală a Primăriei Timişoara s-a decis ca în sediu să nu intre mai mult de zece persoane, problema e că restul solicitanţilor s-au adunat la intrarea în instituţie, s-a reuşit doar mutarea riscului contaminării din incintă în faţa instituţiei.
De asemenea, societatea de apă şi canal Aquatim anunţă că „În condițiile alertei naționale privitoare la protecția necesară și imediată împotriva răspândirii virusului COVID-19, Aquatim a luat măsuri pentru limitarea contactului direct între clienții noștri și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere. Măsurile vizează PROTEJAREA populației, imperativ major pentru compania Aquatim. Astfel, stimați clienți, vă sfătuim să apelați, atât cât este posibil, la variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice. Aici, puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate”.
Şi cei de la Cartea Funciară au decizii similare. În perioada 11 – 31 martie 2020, accesul publicului va fi permis doar în spațiul special rezervat din cadrul OCPI Timiș precum și din cadrul birourilor de cadastru și publicitate imobiliară din județ (Lugoj, Făget, Deta, Sânnicolau Mare). Audiențele vor fi acordate doar telefonic sau prin e-mail. De asemenea, până la finalul acestei luni, persoanele autorizate și reprezentanții birourilor notariale nu vor mai avea acces decât în spațiul rezervat publicului. Pentru a preveni și limita răspândirea COVID-19, beneficiarii serviciilor oferite de OCPI Timiș sunt rugați să evite aglomerarea la ghișeu și să opteze pentru serviciile on-line disponibile pe https://epay.ancpi.ro/. Solicitanții pot primi informații referitoare la serviciile oferite prin e-mail sau accesând site-ul OCPI Timiș (www.ocpitimis.ro ) și prin intermediul unui call-center, care va funcționa de luni până joi în intervalul orar 8.00 – 16.30 și vineri între orele 8.00 – 14.00.
Pentru Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliară Timişoara datele de contact sunt: Registratura public – Telefon: 0735950666, 0743067541, Registratura autorizaţi – Telefon: 0374408145, Registratura notari – Telefon: 0374408140, E-mail: magdalena.iernutian@ancpi.ro, remus.crudu@ancpi.ro. Pentru Biroul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Lugoj acestea sunt: Telefon: 0256329978, E-mail: costin.chirculescu@ancpi.ro. Pentru Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliară Făget sunt: Telefon: 0256320862, E-mail: mircea.tomescu@ancpi.ro. Pentru Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliară Deta, Telefon: 0256390277, 0735950665, 0734408138, E-mail: luminita.grigorie@ancpi.ro. Pentru Biroul de Cadastru si Publicitate Imobiliară Sânnicolau Mare Telefon: 0256373634, E-mail: monica.ostoia@ancpi.ro.
Totodată, dat fiind gradul mare de contaminare, Teatrul Național din Timișoara va lua măsurile necesare pentru a feri de riscul îmbolnăvirii cu coronavirus pe toți cei care fac spectacolul de teatru să existe: artiști, spectatori, tehnicieni de scenă etc. Așadar, toate reprezentațiile stabilite pentru perioada 10 martie – 22 martie 2020 în cele 3 săli de spectacole ale teatrului vor fi reprogramate.
Comentarii prin facebook