Iulius Mall a fost neîncăpător, sâmbătă noapte, pentru cei care au ales să intre în lumea virtuală „E-Night”, creată cu ocazia evenimentului „Veniţi la Miezul Nopţii!”.
Pentru prima dată în România, Iulius Group a organizat, în aceeaşi zi şi la aceleaşi ore, în Timişoara, Cluj-Napoca şi Iaşi, un eveniment cu tradiţie care îmbină shoppingul cu entertainmentul: „Veniţi la Miezul Nopţii!”.
„E-Night” a însemnat, la Timișoara, reduceri speciale, de până la 80%, concerte Sonique şi Şuie Paparude, zeci de mii de obiecte promoţionale, băuturi răcoritoare, cadouri instant şi tombole cu premii din oră în oră, în valoare totală de peste 30.000 euro. Tema din acest an a fost special concepută pentru ca fanii şi clienţii mallului să se implice în susţinerea învăţământului timişorean. Campania „I Like = 1 Leu = 1 Zâmbet”, desfăşurată pe pagina Facebook Iiulius Mall Timișoara, a fost un succes. Pentru fiecare fan înregistrat până la sfârşitul evenimentului, mallul a donat un leu, suma finală, adică 4.660, lei fiind destinată dotării cabinetului multimedia al Şcolii Nr. 27.
Clienţii au profitat din plin de reducerile şi ofertele speciale, astfel încât, în cele trei malluri Iulius unde s-a organizat simultan „Veniţi la Miezul Nopţii!”, vânzările au depăşit trei miloane euro. „Traficul mare şi vânzările înregistrate demonstrează că bănăţenilor le place să facă shopping la Iulius Mall, indiferent de oră. Foarte apreciată a fost şi tema petrecerii, lumea Internetului şi a Facebook-ului fiind de actualitate”, a declarat Cornel Veriguţ, Shopping Center Manager.
Comentarii prin facebook