Iulius Mall Timişoara, cel mai mare mall din afara Capitalei, a înregistrat, în 2012, un trafic record. Peste 15,3 milioane de persoane au păşit pragul singurului mall din Timişoara, atrase de mixul de branduri internaţionale şi naţionale, de preţurile tentante, oportunităţile multiple de petrecere a timpului liber, precum şi de evenimentele inedite de marketing.
Iulius Mall Timişoara este un punct de atracţie pentru toate categoriile de vârstă şi socio-profesionale. Aici au fost organizate, anul trecut, peste 200 evenimente speciale – acţiuni culturale, sportive, educaţionale, concerte şi târguri.
Clienţii veniţi în număr foarte mare la cumpărături au participat şi la campaniile de marketing, care i-au răsplătit cu zeci de mii de cadouri şi premii consistente, precum autoturisme şi excursii în cele mai frumoase destinaţii turistice.
O dovadă în plus a traficului record înregistrat la Iulius Mall Timişoara stă în fluxul de automobile care garează zilnic în parcările mall-ului. Din dorinţa de a asigura confortul clienţilor, managementul Iulius Mall va implementa un sistem de fluidizare a traficului, prin introducerea unei proceduri de utilizare optimă a spaţiului destinat parcărilor.
Iulius Mall Timişoara este la fel de apreciat şi în mediul online. În 2012, numărul de fani de pe pagina de Facebook a ajuns la peste 48.900. Zecile de mii de fani află primii, zilnic, noutăţi despre produsele, campaniile şi promoţiile din magazine și participă la concursuri create special.
Comentarii prin facebook