Vreți să lucrați la primărie? E momentul să vă încercați șansele, pentru că municipalitatea scoate la concurs încă 11 posturi vacante. Dosarele pot fi depuse în această perioadă.
Primăria Timișoara organizează, în 17 august, proba scrisă a unui concurs pentru ocuparea mai multor posturi vacante. Dosarele pot fi depuse până în 29 iulie și trebuie să conțină cerere de înscriere la concurs, copii după actul de identitate, diplome de studii şi ale alte acte care atestă efectuarea unor specializări și a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei, cazierul judiciar și adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare. Dosarele se depun la sediul Primăriei Timișoara, Serviciul Resurse Umane – camera 8 (parter). Sunt scoase la concurs 11 posturi.
Astfel, la Serviciul Public de Administrare a „Centrului Regional de Competenţe şi Dezvoltare a Furnizorilor în Sectorul Automotive”- C.E.R.C. Timişoara se caută un inspector de specialitate gradul II, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, științe economice și cunoștinte de operare pe calculator MsOffice, nivel mediu, dar și doi inspectori de specialitate gradul I, cu studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă, vechime minimum 7 ani și cunoștinte de operare pe calculator MsOffice, nivel mediu. Unul dintre ei trebuie să fie licențiat în științe inginerești. Se caută, de asemenea, pentru Serviciul Public Creșe, un medic, cu studii superioare de specialitate absolvite cu diplomă, specialitate medicină generală / medicină de familie și cunoștinte de operare pe calculator MsOffice, nivel mediu, precum și o îngrijitoare, un educator puericultor, un muncitor calificat și un muncitor necalificat, care să aibă studii medii absolvite cu diplomă sau generale.
La Compartimentul Monitorizare Trafic, de la Direcția Tehnică, sunt scoase la concurs două posturi de inspector de specialitate II, cu studii universitate de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, studii inginerești, vechime de minimum un an și cunoștințe de operare calculator Excel, Word, nivel mediu. La Biroul Administrativ urmează să fie angajat un inspector de specialitate II, cu studii universitate de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, studii inginerești, vechime de minimum un an și cunoștințe de operare calculator Excel, Word, nivel mediu. Mai multe detalii legate de concurs găsiți aici.
Comentarii prin facebook