Luna iulie se anunță agitată la Primăria Timișoara: instituția organizează două concursuri de angajare, prin care speră să ocupe câteva zeci de posturi. Cele mai multe dintre ele sunt destinate îngrijitoarelor de la creșele aflate în subordinea PMT, dar sunt și două posturi de medici, respectiv unul de inspector de specialitate.
Concursul pentru ocuparea unor a două posturi de medic temporar vacante la Serviciul Public de Asistenţă Medicală Şcolară va începe pe 20 iulie, cu proba scrisă. Cei interesați trebuie să aibă studii superioare de lungă durată specialitatea medicină, absolvite cu diplomă, vechime de nouă ani în specialitate și cunoştinţe de operare calculator Ms Office, la nivel mediu. Dosarele pot fi depuse până pe 11 iulie, la Serviciul Resurse Umane al PMT, camera 8 (parter). Ele trebuie să conțină cerere de înscriere la concurs; copia actului de identitate; copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei; cazierul judiciar; adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Mai multe detalii pot fi găsite aici.
Un alt concurs va avea loc pe 27 iulie, fiind căutați nu mai puțin de 89 de angajați. La Serviciul Public ar trebui să fie ocupate următoarele posturi: 8 asistenți medicali, care trebuie să aibă istudii medii absolvite cu diplomă sau generale, cunoștințe de operare pe calculator MS Office, nivel medii; 40 îngrijitoare, cu studii medii absolvite cu diplomă sau generale; 20 educatori puericultori, cu studii medii absolvite cu diplomă sau generale, cunoștințe de operare pe calculator MS Office, nivel mediu; 20 muncitori calificați – bucătar, ajutor de bucătar, cu studii medii absolvite cu diplomă sau generale, calificarea bucătar. Se caută, de asemenea, un inspector de specialitate II la Compartimentul de Informare Turistică. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinească potențialii candidați sunt studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă, limba engleză – nivel avansat, limba germană / franceză / italiană – nivel avansat, cunoștințe de operare pe calculator MS Office, nivel mediu. Dosarele de concurs trebuie depuse până pe 18 iulie, la Serviciul Resurse Umane – camera 8 (parter). Mai multe detalii găsiți aici.
Comentarii prin facebook