Aveți diplomă de bacalaureat și cel puțin opt ani și jumătate vechime în muncă? Vă puteți angaja la Direcția de Comunicare a Primăriei Timișoara. La începutul lunii august va fi organizat un concurs pentru un post de referent.
Primăria caută, în această perioadă, un referent clasa III grad superior, pentru Direcția Comunicare / Compartiment Presă. Postul este temporar vacant, iar candidatul ideal trebuie să aibă studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat și cunoștințe de operare calculator Word și Excel, nivel mediu. În plus, este necesară o vechime de minimum 8 ani și șase luni! Dosarul de înscriere trebuie să conțină un formular tip, copii după actul de identitate, diploma de studii şi carnetul de muncă, cazier judiciar, adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare și o declaraţie pe proprie răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu ați desfăşurat activităţi de poliţie politică. Ultima zi de înscriere este 5 august, concursul urmând să aibă loc în 9 august, de la ora 10. Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0256-408.352.
Comentarii prin facebook