Realizări de 42.6 milioane de lei, din care peste 7,5 milioane „decartate” de șoferii care au parcat prin Timișoara anul trecut. SDM și-a prezentat bilanțul pe 2016, din care nu se poate afla, nici de această dată, dacă societatea este pe profit sau merge în pierdere.
Timisoara se pregateste de turisti: isi face strategie si deschide 3 parcari pentru autocare
Ne pregătim de 2021, anul în care Timișoara va fi Capitala Europeană a Culturii. Ar trebui să fim asaltați de turiști, dar cât de bine pregătiți suntem pentru ei? Primăria anunță că, până la finele anului, va avea o strategie turistică. Până atunci, face parcări pentru autocare.
Parcarile in Timisoara: sa primim nimic, dar sa fie gratis
Sunt multe lucruri pe care contribuabilul timișorean le poate considera nedrepte printre deciziile luate la nivelul administrației municipale. Iar cine credea că prezența lui Nicolae Robu va fi garanția mulțumirii plenare a populației… iată că nu.
Politia Locala si-a facut temele in 2016: mai putini aurolaci, mai multe amenzi, campioni la sah si tir
Poliția Locală a tras linie după 2016 și și-a inventariat activitatea. Concluzia: mai puțină violență pe străzi, mai puțini aurolaci, muncă în trei schimburi în centrul Timișoarei, campioni la șah și la tir. Asta susțin șefii instituției, în raportul anual.
Parcari amenajate printre blocuri, in Calea Sagului si Steaua / FOTO
Dacă nu în zona centrală, măcar prin cartiere. SDM s-a apucat să facă parcări în cartierele Șagului și Steaua, iar lucrările sunt în toi. Banii provin din încasările de la Timpark și, în următoarele săptămâni, urmează să înceapă amenajări similare și în alte părți ale orașului.
Aproape 700 de locuri de parcare in cartiere, din banii de la Timpark
Găsirea unui loc de parcare în Timișoara este o operațiune care necesită nervi de fier. Situația e similară atât în centrul orașului, cât și în cartiere, acolo unde, dacă ajungi acasă după o anumită oră, îți trebuie multă îndemânare ca să-ți înghesui mașina pe ultimul metru pătrat liber. În unele zone, situația se va îmbunătăți în scurt timp, promit cei de la Timpark.
Nicio sansa: nu se pot face locuri de parcare in Complex
În timpul ultimei acțiuni în Complexul Studențesc, polițiștii locali au amendat mai mulți șoferi care își lăsaseră mașinile în loc nepermis. Primăria are însă vești proaste pentru cei care mai speră că în campus vor apărea parcări civilizate.
Parcari violet pentru parinti, in fata la Loga si Pedagogic
Părinții care își duc și aduc copiii de la școală vor fi testați, de luni, de Primăria Timișoara. În fața liceelor CD Loga și Pedagogic, 24 de locuri de parcare vor fi rezervate celor care lasă micuții la ore și îi iau acasă la terminarea programului. Dacă sistemul funcționează, el ar putea fi extins și la alte unități de învățământ.
Strada Orion, cu parcari ca-n Germania si piste de biciclete ca-n Romania / FOTO
Strada Orion are de acum oficial două benzi, pe care se circulă în ambele sensuri, dar și 250 de locuri noi de parcare. Există și piste de biciclete, însă, din cauza garajelor, acestea încep și se termină brusc. Primarul Nicolae Robu e însă mulțumit că oamenii pot acum să-și parcheze mașinile ca-n… Germania.
„Ingerii Galbeni”, liber la ridicat masini! Daca ii prinde in trafic, Politia ii poate amenda
„Îngerii Galbeni” pot ridica, din nou, mașinile din parcările supermarketurilor, fără riscul de a fi amendați de Poliția Locală Consiliul Local Timișoara a acceptat marți modificările impuse de prefectură. Asta nu înseamnă caă „îngerii” nu vor mai avea probleme, pentru că polițiștii locali îi pot amenda doar… în trafic. Dacă îi prind.
Simonis nu lasa in pace „Ingerii galbeni”, desi a fost refuzat la primul proiect
Proiectul de interzicere, în Timișoara, a ridicării mașinilor de către firmele private, inițiat de social-democratul Alfred Simonis, nu a intrat în plenul de marți. Primarul Nicolae Robu a notat pe proiectul lui Simonis că, pe domeniul privat, consiliul local nu poate interveni. Social-democratul va reveni cu o nouă propunere pe aceeași temă.
Primarul Robu a anuntat doua parcari in centru, acum o da la intors
Fiindcă n-a găsit un investitor privat, cu care să se asocieze, Primăria Timișoara nu poate face parcări. Mai mult decât atât, spațiile anunțate ca viitoare parcări în zona centrală au o situație juridică foarte complicată. Nicolae Robu susține că toate negocierile purtate până acum cu potențiali investitori au fost inutile.
Taxiurile vor avea voie in parcarile de trei lei/ora de stationare
În scurt timp, taxiurile vor putea staționa și în parcările din zona zero a Timișoarei. Comisia de circulația a PMT a fost de acord cu solicitările taximetriștilor, care vor avea alocate câteva locuri și în parcările din centrul orașului.
Fara inaugurare, strada Farului este finalizata
Lucrările la strada Martir Eugen Nagy din zona în care locuişte primarul Nicolae Robu aproape finalizate, după aproape două luni. Circulaţia s-a redeschis, iar edilul şef aşteaptă să se finalizeze şi ultimele retuşuri pentru a o putea inaugura.
Cand probabil Robu are totusi dreptate
Nu e deloc confortabil să fii „avocatul diavolului”, mai ales în plină perioadă în care acesta este ostracizat și pus la zid. De multe ori, probabil pe bună dreptate. Voi încerca însă să pun pe tapet două probleme mult dezbătute în ultimul timp și unde cred că primarul Nicolae Robu a avut dreptate.
Adio, parcari: Robu nu vrea sa dea cu subsemnatul pentru ideile lui Stoia
Găsirea unui loc de parcare în zona centrală a Timișoarei rămâne un coșmar pentru orice șofer. Între timp, Nicolae Robu și Traian Stoia nu se înțeleg pe tema parcărilor. Robu, care preferă parcările supraterane, nu vrea să dea cu subsemnatul pentru ideile… subterane ale lui Stoia. Viceprimarul susține însă că totul se poate rezolva, dacă vrea primarul.
Barbu: Investitorii fug de Robu, Timisoara nu va avea prea curand parcari
Nu va mai fi director la ADP şi nici nu îi mai pasă. Liviu Barbu prevede însă o soartă sumbră pentru şoferi. Parcările pe banii străinilor vor rămâne doar un vis frumos în capitala Banatului. Totul, din cauza actualei conduceri a Primăriei Timişoara.