Un timișorean susține că e hărțuit de RDS, ca răzbunare pentru că a îndrăznit să facă o reclamație la Protecția Consumatorilor. Deși plătește facturile pe care nu le mai primește acasă, omul a fost anunțat că va fi dat pe mâna unei firme de recuperatori.
Traian Constantin Novac e abonat la RDS de mai multă vreme. Își plătește facturile prin bancomat, imediat după ce încasează pensia. Toate au fost bune și frumoase până când, astă vară, nemulțumit de felul în care erau transmise programele lui preferate, a făcut o reclamație la OPC. „În primăvară, timp de două luni, RDS a difuzat canalele Discovery fără traducere. Am făcut o sesizare la companie, dar nu am primit răspuns. Atunci m-am adresat Oficiului pentru Protecția Consumatorului”, spune Traian Novac.
La scurt timp după depunerea reclamației la OPC, compania de cablu a reacționat. „Am fost imediat contactat de o persoană sus-pusă din firmă, cătreia nu i-am reținut numele și care, într-un mod insinuant, m-a întrebat dacă e devărat că am făcut sesizare la OPC, și m-a lăsat să înțeleg că a fost un act de curaj”, relatează timișoreanul.
După acel telefon, omul a încetat să mai primească facturile. „Chiar și așa, am continuat să plătesc abonamentul prin bancomat, așa cum fac de mult timp”, povestește Traian Novac. Cu toate acestea, RDS îi impută acum facturile neachitate timp de patru luni. Omul spune că e o acțiune premeditate și că firma îl hărțuiește, drept răzbunare pentru reclamația depusă la OPC.
„Achit lunar contravaloarea abonamentului TV la bancomatul din apropierea locuinței. Sumele erau confirmate, până în aprilie, de facturile primite conform articolului 3.4. din contractul inițial încheiat cu RDS. Faptul că nu am mai primit aceste facturi, deși RDS se angajează prin contract să mi le emită lunar, mă face să cred că nimic nu a fost întâmplător, ci premeditat”, mai explică bărbatul.
În notificarea transmisă către Novac pe 3 decembrie, RDS nu menționează, de altfel, lunile restante de la plată. Acum două săptămâni, Traian Novac a transmis în scris explicații și dovada plăților lunare ale abonamentelor RSD. Evident, nu a primit niciun răspuns. La fel de ciudat este că timișoreanul are încă semnal TV. În mod normal, RDS „taie” cablul celor care nu-și achită facturile și înregistrează restanțe, fie și de numai o lună.
Comentarii prin facebook