Agrafe de birou, creioane colorate, buretiere, ascuțitori și câte și mai câte. În birourile CJ Timiș vor ajunge toate acestea, după ce, săptămâna viitoare, va fi atribuit contractul pentru cumpărarea de materiale de birotică, necesare pentru cât a mai rămas din acest an. Suma alocată: aproape 29.000 de euro.
CJ Timiș vrea să achiziționeze materiale de birotică și papetărie pentru anul 2016 și așteaptă, până pe 18 mai, oferte din partea firmelor interesate. Contractul se va atribui prin cumpărare directă, pe baza selecției de oferte și a prețului celui mai mic, pe o durată de 12 luni. Suma pusă la bătaie de administrația județeană: cel mult 108.336 lei, fără TVA. „Produsele și cantitățile sunt estimative, ele putând fi ajustate în funcție de necesități (…) Înainte de încheierea contractului, ofertanții vor prezenta mostre ale tuturor produselor cuprinse în oferta lor”, se precizează în caietul de sarcini publicat pe site-ul CJ. Iată care sunt o parte din necesitățile angajaților administrației județene: ace cu gămălie – 60 cutii; agrafe de birou mici și mari – 450 cutii; 5 litri de aracet; 100 ascuțitori; 500 bibliorafturi; 30 de buretiere; 300 de caiete dictando și de matematică; 50 calculatoare de birou; 100 de capsatoare; 100 seturi a câte 12 carioci; 60 seturi de creioane colorate; 300 creioane cu gumă; 100 cuttere; 1.100 DVD-uri; 100 foarfeci; 3.000 topuri hârtie A4; 40 mousepaduri; 500 pixuri cu gel, de diferite culori; 11.500 plicuri diferite mărimi; 150 gume de șters; 120 ghemuri sfoară cânepă; 150 sprayuri pentru ecran computer; 50 stilouri calitate superioară; 450 textmarkere cu cerneală fluorescentă. Întreaga listă poate fi consultată aici.
Comentarii prin facebook